طارمی و این بار گلزنی به پورتو/ توییتر برای ستاره بوشهری ترکاند!

شناسه خبر: 25633
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1398

مهدی طارمی با یک حرکت فوق العاده تبدیل به اولین بازیکن ایرانی شد که دروازه تیم بزرگ پورتو را باز می کند.

طارمی در دقیقه ۳۲ دیدار امشب ریوآوه مقابل پورتو، توپ را در پشت محوطه جریمه قهرمان سابق اروپا تصاحب کرد و طی یک حرکت دیدنی با یک دو با دیه‌گو فیگوئیراس در ادامه با یک حرکت بدن منحصر به فرد توانست مدافع پیش رو خود را از صحنه کاملا محو کرده (ایوان مارکانو) و در مصاف تک به تک با دروازه‌بان، نزدیک به نقطه پنالتی با ضربه تمام کننده خود بازی را به تساوی کشاند.

 

پورتو پیش از گل مهدی طارمی توانسته بود در دقیقه ۱۸ این بازی و توسط کنسل امبمبا بازی را به سود خود به جریان بیندازد. با این حال بعد از این گل و در شرایطی که بازی تحت مالکیت ریوآوه قرار گرفته بود، نارنجی‌پوشان با رهبری مهدی طارمی در خط هجومی خود چند بار عزم دروازه سبزپوشان را کردند که مقابل مدافعان حریف کاری از پیش نبرده بودند. با این حال مهاجم ایرانی ریوآوه در شب و هفته‌های پرفروغ بازیکنان ایرانی در لیگ های مختلف اروپایی، توانست بار دیگر درخشان ظاهر شود و نام خود را با گلزنی مقابل یکی از تیم‌های سرشناس فوتبال اروپا بر سر زبان ها بیندازد.

 

 

نمایش درخشان مهدی طارمی در نیمه اول جدال با پورتو باعث شده تا از دقایقی پیش کاربران توئیتری به گل جالب توجه این ستاره ایرانی بپردازند و او این بخش از فضای مجازی را در اختیار خود قرار دهد.

در این مسابقه که به‌دلیل بازبینی صحنه گل دوم پورتو با ده دقیقه وقت اضافه همراه بود، با مردود شدن این گل، ریوآوه موفق شد یک امتیاز ارزشمند را در خانه تیم صدرنشین بدست بیاورد.

 

 

مهدی طارمی حتی می‌تواند تاثیر مستقیمی روی شناخت قهرمان پرتغال از بین دو تیم بنفیکا و پورتو داشته باشد. شکی نیست که تساوی امشب پورتو نتیجه بدی در مسیر این تیم برای قهرمانی لیگ پرتغال خواهد داشت.

 

 

 

 

جدول گلزنان لیگ پرتغال که طارمی با ۸ گل در رده ششم این جدول قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این توییت یک هوادار عصبانی اسپورتینگ لیسبون است؛ طارمی در ابتدای فصل با قیمت صفر به تیم ما می‌آمد اما دکتر مانتا او را نخواست. حالا او ۱۲ میلیون یورو می‌ارزد این نشانه مدیریت فوق‌العاده در تیم ماست!

 

 

 

 

این هم توییت یکی از هواداران تیم بوردو است؛ مهدی طارمی، بازیکنی که باید در ژانویه و در پنجره زمستانی به تیم ما ملحق می‌شد، موفق به گلزنی برابر پورتو شد.

 

 

 

 

آندره سیلوا یکی از هواداران متعصب تیم پورتو است؛ ما ۱۲.۲۵ میلیون برای زیلوییز هزینه کردیم اما او یک‌نهم کارایی طارمی را هم ندارد. همچنین هیچ آینده‌ای برای فروش او وجود نخواهد داشت.

 

 

 

شاید باور نکنید اما این توییتی از یکی از هواداران تیم ریزه‌اسپور است؛ او با انتشار فیلم گل طارمی برابر پورتو از جدایی او از ریزه‌اسپور ابراز نارضایتی کرد.

 

 

 

پائولو، یک کاربر پرتغالی طرفدار پورتو اعتقاد دارد طارمی بازیکنی است که پورتو باید او را به استخدام دربیاورد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.