فوتبال مالی در شوک مرگ فونیکه سی!مهاجم سابق ایرانجوان درگذشت،گلزن که شوتهایش معجزه می کرد!

شناسه خبر: 25747
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1399

فونیکه سی بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر درگذشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازیکن اهل کشور مالی که در ایرانجوان بوشهر با گلهای فراوان و زیبا چهره شد و سپس در نفت آبادان لیگ برتری به میدان رفت و گلزنی هایش ادامه یافت اما امروز در ۳۴ سالگی درگذشت.

فونیکه یک سال رویایی در ایرانجوان بوشهر را پشت سر گذاشت ،همان سالی که اصغر شرفی و محمد عباسی هدایت تیم بوشهری را بر عهده داشتند و سپس راهی نفت آبادان شد و آنجا موفق شد در ۳۲ بازی خود  ۲۰ گل برای زرد های آبادانی به ثمر برساند.همان سال نفر دوم جدول گلزنان لیگ برتر را از آن خود کرد تا تیمهای اماراتی برای جذب او اقدام کنند.فونیکه سی در ایرانجوان گلهای بی نظیری به ثمر رساند که شوتهای از راه دور او همان سال آرم برنامه های ورزشی شده بودند.

گفته شده که فونیکه سابقه بازیهای ملی را نیز دارد و در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ با پیراهن تیم ملی فوتبال مالی نخستین بازی ملی‌اش را برابر سودان به انجام داد.

بازیکن سابق ایرانجوان در امارات برای تیمهای عجمان و اتحاد کلبا بازی کرد ،مدتی راهی کشورش شد و در همین اواخر در لیگ کشور اندونزی سالهای پایانی فوتبالش را ادامه داد.گفته می شود به دلیل بیماری داخلی و عفونی این بازیکن در یک ماه گذشته تحت مداوا قرار داشت اما در شامگاه جمعه ۱۵ فروردین دار فانی را وداع گفت.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.