علی رضا صمیمی:هنوز به آرزویم در فوتسال که گرفتن دستکش طلای دنیاست، نرسیده ام/ امیدوارم وضعیت فوتسال در استان بوشهر بهتر شود و صاحب یک تیم در لیگ برتر شویم

شناسه خبر: 25777
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1399

علی رضا صمیمی دروازبان ملی پوش و بوشهری فوتسال ایران گفت:هنوز به آرزویم که رسیدن به دستکش طلای دنیاست نرسیده ام و برای آن تلاش میکنم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر صمیمی که در لایو زنده اینستاگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر با مخاطبان صحبت میکرد با بیان این مطلب ادامه داد:هفت سال است که دروازبان ثابت تیم ملی هستم و در این سالها با گلرهای بزرگ فوتسال ایران رقابت کرده ام.

 

صمیمی از اینکه هنوز فوتسال در بوشهر جایگاه خوبی ندارد اظهار نگرانی کرد و گفت:من از تیم دریانوردان که ان سالها در فوتسال کشور حضور داشت کارم را شروع کردم اما در شرایط فعلی وضعیت فوتسال فعلی استان چندان در کشور مطلوب نیست و شخصا در این سالها شاهد بوده ام که تلاشهای زیادی انجام گرفته اما تا به مرحله اتفاق مثبت می رسد در مسائل مالی و تیمداری برای یک باشگاه فوتسال دچار مشکل می شویم.یکی از آرزوهای ورزشی ام این است که در تیمی از استان بوشهر با فوتسال خداحافظی کنم که امیدوارم تا آن موقع این مشکل تیمداری در فوتسال ایران توسط بوشهری ها مرتفع شود.

 

گلر ملی پوش و پرافتخار فوتسال ایران که در دو جام جهانی و چند میدان آسیایی حضور داشته است در پاسخ به این سوال که تا کنون در فوتبال چمنی بازی کرده یا دروازبانی را تجربه نموده اینگونه پاسخ داد:راستش تا کنون خیر! درون دروازه هفت متری بازی نکرده ام و حتی فکرش را میکنیم فاصله یک تیر تا دیر دیگر چقدر زیاد است برایم ترسناک است{با خنده}با این وجود اگر هم در پستی جز گلری فوتسال یا فوتبال بخواهم بازی کنم دوست دارم مهاجم باشم و گلزنی کنم!

 

صمیمی از پدرش به عنوان یکی از تکینیکی ترین فوتبالیست های تاریخ بوشهر یاد کرد و در این باره یادآوری کرد:ایشان یک الگوی بزرگ برای من است و در دوران مدرسه یک بار مقابل وی بازی کرده ام و طعم گل خوردن از پدرم را چشیده ام!شاید او اگر در شرایط فعلی فوتبال بازی میکرد مبلغی بالای میلیارد دریافت میکرد چرا که خیلی از همبازیانش از تکنیک وی همیشه به نیکی یاد میکنند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.