مرادی سرپرست پارس جنوبی جم:هیچ اختلافی با شاهینی ها نداریم،۵۰درصد پول بلوکه شده را از اداره ورزش و جوانان استان بوشهر دریافت کردیم،

شناسه خبر: 25781
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1399

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: ۵۰درصد پول بلوکه شده را دریافت کردیم و امیدواریم با مساعدت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، بقیه آن را هم دریافت کنیم.

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت فعلی پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس جنوبی جم آماده و قبراق منتظر است که شروع تمرین‌ها اعلام شود. اولین تیمی که تمرینات سایبری را شروع کرد ما بودیم. آمادگی بدنی تیم قبل از تعطیلی بازی ها عالی بود و تمریناتی که الان در خانه انجام می‌دهند در حد گرم کردن است و اصل تمرینات باید در زمین باشد، با این حال من از عمل کرده بازیکنان و کادرفنی رضایت دارم.

مرادی در خصوص انتقاد چند روز پیش باشگاه شاهین از هومن افاضلی و اینکه به نظر می‌رسد بین دو تیم شاهین و پارس‌جنوبی اختلافی به وجود آمده، اظهار داشت: ما هیچ اختلافی با شاهین نداریم. شاهین تیم شهر و استان من است و این تیم را هم دوست دارم. هومن افاضلی هم انسان بسیار خوب و شریفی است. او در مورد شاهین صحبت نکرد. صحبت‌های او به خاطر کرونا و بیماری بود و گفت که زودتر تکلیف لیگ و این تعطیلی را تعیین کنید. افاضلی نگفت که تیم شاهین را به عنوان تیم آخر به لیگ دسته اول بفرستند. منظورش این نبود و صحبتش کلی است.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی در مورد کمک وزارت نفت به این باشگاه که بلوکه شده بود، عنوان کرد: ما ۵۰درصد این پول یعنی ۵میلیارد را دریافت کردیم و به وسیله آن مطالبات بازیکنان را تا ۵۰درصد دادیم، ۸۰درصد از مطالبات افرادی که باعث باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده بودند را پرداخت کردیم و بدهی‌های بازیکنان گذشته را هم دادیم. در کل در حدود ۶۰-۵۰درصد بدهی ها را پرداخت کردیم. این پول کمک وزارت نفت به ما است و در اداره ورزش و جوانان مانده بود.  با مساعدت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، بقیه آن را هم دریافت کنیم. امیدواریم با تدابیر استاندار که همیشه کنار و همراه  ما بوده، مدیرعامل منطقه ویژه و همچنین مسئولین استان و شهر جم بتوانیم مشکلات تیم را کمتر کنیم تا بازیکنان و کادر فنی دیگر دغدغه پول و امکانات نداشته باشند و تنها دغدغه آنها بازی در زمین چمن باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی حکم مدیرعاملی در باشگاه پارس‌جنوبی صادر می‌شود، اظهار داشت: فعلا مشغول انجام کارها و امورات باشگاه هستم و مهم نیست که مدیرعامل یا سرپرست باشم.

وی در مورد تعیین ترکیب سرانجام لیگ برتر عنوان کرد: با اعلام دکتر خلیلیان تمرینات قطعا تا تاریخ ۲/۱۰ تعطیل است و من نمی‌دانم چقدر فرجه می‌دهند تا تیم‌ها بتوانند بدنسازی مجدد کنند و به کوران مسابقات برگردند. سلامت حرف اول را می‌زند و ما ورزش می کنیم که سالم باشیم اما تمرین کردن در این روزها خطرآفرین است و باید فکری به حال آن کرد. اگر کرونا در حال لطمه زدن به ورزش و فوتبال ما است باید مسابقات را تعطیل کنیم تا زمانی که همه چیز عادی شود و بتوانیم بازی ها را با حضور تماشاگران برگزار کنیم.

مرادی در مورد نحوه اتمام لیگ نوزدهم تصریح کرد: مسئولان فدراسیون باید برای این قضیه فکری کنند. اگر بخواهیم این لیگ را فشرده تمام کنیم و لیگ بعدی را هم فشرده شروع کنیم، نباید به فکر استراحت بازیکنان، زمان نقل و انتقالات و فاصله دو لیگ از هم باشیم؟ بهتر است لیگ نوزدهم را تمام کنیم و به سراغ لیگ بعدی برویم.

وی در مورد تعیین قهرمان لیگ برتر در فصل نوزدهم گفت: در این مورد نظری ندارم و فدراسیون هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌گذاریم.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی در در مورد موضوع خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه ممکن است این اتفاق مشکل حق پخش را برای کلیه باشگاه های فوتبال برطرف کند، اظهار داشت: ما به این مساله خوشبین و امیدواریم. چه کسی از حق پخش بدش می‌آید؟ ان‌شاالله با توجه به مشکلاتی که تیم ها دارند این مشکل حل شود تا حداقل پولی به آن‌ها تزریق شود و درآمدی داشته باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.