واکاوی سالی که ایرانجوان به لیگ برتر نرفت! خرمزی :دوست نداشتند به لیگ برتر برسیم،در همه پست ها برای ایرانجوان بازی کرده ام حتی دروازبانی!

شناسه خبر: 25795
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1399

عبدالرحیم خرمزی مربی سابق باشگاه ایرانجوان در لایو صفحه اینستاگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر به مرور اتفاقات مربی گری اش در باشگاه بوشهری پرداخت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر خرمزی که در ایرانجوان یازده سال بازی کرده و در چند مقطع به عنوان مربی و سرمربی روی نیمکت این تیم هم نشسته ابتدای گفتگو از درگذشت دو برادر زاده اش در سال ۹۸ ابراز تاسف کرد و این دو حادثه را برای خود و خانواده اش غم انگیز توصیف کرد.مردم سراسر ایران در این ماجرای غم انگیز ما را شرمنده محبت خود کردند که همین جا بار دیگر از آنها قدردانی میکنم.

 

خرمزی در مورد اتفاقات سال ۹۱ و عدم صعود ایرانجوان به لیگ برتر به نکاتی عجیبی اشاره کرذ:من در این سالها که از عدم صعود تیم به لیگ برتر میگذرد دیگر به ورزشگاه شهید بهشتی برای دیدن بازی نیامدم،واقعیت سال عجیبی بود و من برای اولین بار می گویم دوست نداشتند ایرانجوان به لیگ برتر برسد و قبل پلی آف به هر طریقی بود سعی کردند ما را نا امید کنند.نمیدانم از فدراسیون بود یا هر جای دیگری اما نکات عجیبی داشت که بعد از این همه سال و سکوتی که کرده ام به آن اشاره میکنم

.آدم جار و جنجالی نیستم اما قبل از رسیدن به پلی آف ما شانس صعود مستقیم داشتیم. در بازی مقابل اراک دو مدافع آخر تیمم به ناحق اخراج شدند ،در ادامه انگاز صعود ایرانجوان به مذاق خیلی ها خوش نیامده بود و ما با بدشانسی راهی پلی اف شدیم.دو بازیکن من شب بازی به یکباره مصدوم شدند که هنوز هم نمیدانم دلیلش چیست!

 

سرمربی سابق ایرانجوان بوشهر در ادامه گفت:بازی رفت و برگشت مقابل گهر درود را بازنده نبودیم و تماشاگر خیلی خوبی در بازی رفت که ما میزبان بودیم راهی ورزشگاه شهید بهشتی شد ،تیم من درست که سه خارجی داشت اما مابقی عده ای جوان و جویای نام بودند،چاهکوتاه زاده،گشنی،پورامینی،فیاض بخش و چند بازیکن دیگر به اتفاق یک کادر بومی کنارم بودند که واقعا یک دل بودیم.در بازی برگشت هم برای برد راهی درود شدیم ،ابتدا گفتند بازی در بروجرد و حتی قرار بود راهی بوشهر شویم اما در آخرین لحظه در ورزشگاهی که تماشاگر حتی کنار زمین هم نشسته بود مجبور به بازی شدیم.

 

خرمزی استعدادهای فوتبال استان بوشهر را یک ذخیره تمام نشدنی دانست و تصریح کرد:در فوتبال باید همه عوامل در کنار یکدگیر قرار بگیرند از جمله امکانات،پول و بازیکن که شکر خدا بوشهری ها در زمینه بازیکن بی نظیر هستند.باید قدر این سهمیه های ناب را بدانیم.اکنون دو تیم لیگ برتری داریم که امیدوارم هر دو در لیگ برتر بمانند چرا که این به سود فوتبال استان بوشهر خواهد شد.

 

کاپیتان سابق ایرانجوان خواستار یک وفاق همدلی در باشگاهش شد و در این باره به نکته جالبی اشاره کرد:ایرانجوان قوی باشد ،شاهین قوی می شود و رقابت این دو باشگاه بوشهری به سود جوانان این منطقه دانست.ایرانجوان باید به خود بیاید و با تصمیم درست و استفاده خوب از امکاناتی که دارد از این وضعیت و حضور در لیگ دو خارج شود.باشگاهی که روزگاری محل خروج ستاره های جوان و مستعد بود ،اکنون در رده پایه وضعیت خوبی ندارد و تا روزی که رده های پایه ایرانجوان باز به روزهای خوب برنگردد ،نمی توان امید زیادی داشت.

 

عبدالرحیم خرمزی از مربیان بومی به نیکی یاد کرد و گفت:نمی توان توانایی مربیان خودی را کتمان کرد.من از حضور در کنار دو مربی سابق تیم ملی ایران{اصغر شرفی و ناصر ابراهیمی تجربیات ارزنده ای کسب کردم .واقعیت این است که مربیان بوشهری در سراسر استان مانند غیر بومی ها می توانند موفق عمل کنند اما به شرطی که اختیار عمل به آنها مانند غیر بومی ها داده شود.

 

وی در مورد دوران بازی گری اش با لباس ایرانجوان به حضورش درون دروازه هم اشاره کرد:من در همه پستها برای ایرانجوان بازی کرده ام حتی دروازبان تیم هم شده ام و کلین شیت هم در آن دقایق انجام دادم.من مدیون بزرگانی مانند چاهیبخش و دیگر ایرانجوانی ها هستم و اعتبار دوران فوتبالم از این باشگاه هفتاد ساله است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.