فرماندار تنگستان در نشست خبری مطرح کرد:۵۰ درصد هزینه شاهین عامری برای لیگ یک آماده بود اما مدیران این باشگاه تصمیم به فروش گرفتند!

شناسه خبر: 37869
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1401

فرماندار تنگستان در نشست خبری که چند روز پیش برگزار کرد در واکنش به فروش امتیاز تیم لیگ یکی این شهرستان اینگونه توضیح داد:

وی درخصوص سوال خبرنگار «خلیج فارس» درباره واگذاری و فروش امتیاز تیم لیگ یکی شاهین عامری به استان خوزستان هم گفت: در نشستی که با حضور مدیران باشگاه شاهین عامری و استاندار داشتیم، قرار شد که ۵۰ درصد منابع این تیم برای لیگ آزادگان که معادل ۹ میلیارد تومان می شد تامین شود، اما ‌مدیران باشگاه تصمیم به فروش و انتقال تیم را گرفتند.

لطفی ادامه داد: ما هیچ مشکلی برای تامین این اعتبار نداشتیم و قرار بود از محل بودجه ۱۴۰۰ میلیارد تومانی مسئولیت های اجتماعی نفت که با پیگیری استاندار مصوب شده، به شاهین عامری کمک شود، ولی فکر می کنم انتظار باشگاه این بود که بلافاصله تزریق شود که هرکسی به شبوه آشنا باشد، می داند تخصیص بودجه زمانبر است.

به گفته فرماندار تنگستان، برای توسعه فضاهای ورزشی، استادیوم ورزشی شهر آباد و نور ورزشگاه اهرم در هفته تربیت‌بدنی (مهرماه) به بهره‌بردار خواهند رسید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.