واکنش جمالی به ماجرای کنار رفتن شاهین تابان از لیگ دسته دوم:بیشترین کمک را به این باشگاه در چند ماه گذشته داشتیم،وظیفه ما تیم داری نیست ولی بیشترین کمک های تاریخ را به فوتبال استان داشتیم

شناسه خبر: 40327
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1402

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر می گوید:حرکت ورزش استان طی هشت ماه گذشته رو به رشد بود و رشته ای مانند فوتبال با کمکهای مختلف در زمینه باشگاهی مواجه شده است.

یاسر جمالی با بیان این مطلب گفت:از بازگشت سهمیه لیگ یکی شاهین عامری تا صعود پرسپولیس برازجان به مرحله بعدی لیگ سه ،ساماندهی وضعیت باشگاه قدیمی مثل ایرانجوان با تغیر مدیریت ،حضور تیم مشیر دالکی در لیگ دسته اول فوتسال ایران،حضور وحدت کنگان در لیگ دسته دوم برای اولین بار که همه موارد ذکر شده با مساعدت مالی اداره ورزش در تاریخ ورزش استان بی سابقه بوده است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد:کار من دوندگی و تلاش برای گرفتن حق ورزش استان بوده و هست. در این مدت سعی کردم کمتر مصاحبه کنم اما با همه وجود کنار تیمهای ورزشی استان باشم.باید عنوان کنم که بیشترین مساعدت در این دوره از طرف اداره ورزش و جوانان به باشگاه شاهین تابان تعلق گرفته است که تا کنون در این مورد حرفی نزده بودم اما شرح وظایف ما مشخص است .وظیفه ما تیمداری نبوده و نیست . در این مدت برای حفظ سهمیه لیگ دویی استان و کمک به بهبود وضعیت جوانان شاغل در باشگاه شاهین تابان از ابتدای فصل حدود یک میلیارد تومان کمک کرده ایم که اسناد آنها هم موجود است اما تاکنون شنیده اید دوستان در این باشگاه میزان کمک های اداره ورزش را بیان کرده باشند!آیا این مساعدت مالی در تاریخ فوتبال استان سابقه داشته است؟

یاسر جمالی اضافه کرد:ورزش میدانی است برای کمک به جوانان و تشویق آنها به رعایت انصاف و صداقت ،در بحث زمین تمرین و کمک برای برگزاری مسابقات کم نگذاشتیم تا شاهین تابان بتواند در لیگ حضور داشته باشد.شخصا دلم برای این بازیکنان می سوزد و میدانم با هزار امید و آرزو در فوتبال حضور دارند تا بتوانند نان آور خانواده های خود باشند. از دوستان سوال کنید شخصا از جیب خودم هزینه اتوبوس ،اسکان و حتی غذای بازیکنان را پرداخت کردم .در ماجرای انتقال بازی از مهدوی به شهید بهشتی با وجود مخالفت سازمان لیگ همه تلاشم را برای دوستان کردم و اینگونه هم شد.

 

جمالی با ذکر این نکته که باشگاه خصوصی از نام آن مشخص است باید وظایف خود را انجام دهند نه اینکه هر هفته مشکلات را به سمت اداره ورزش یا هیات فوتبال پرتاب کنند! اگر فردی یا مجموعه ای توانایی اداره یک باشگاه را ندارد، اول قواعد حضور در باشگاه و شرایط را یاد بگیرد سپس امور یک باشگاه را در دست بگیرند!وظیفه ما در اداره ورزش و جوانان قرار گرفتن در کنار سایر تیم های استان بوده و هست اما رفتارهای دوستان در شاهین تابان آدم را دلسرد میکند.

 

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد:ای کاش وقتی قرار بر واگذاری این تیم بود .فروشنده ابتدا صلاحیت و توانایی خریدار را در تیمداری بررسی می شد.سپس این سرمایه مردمی را بفروش می رساندند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.