مدیر هتل یزدان: مدیرعامل پارس با کلمات بازی نکند،این بنده خدا با قوانین فوتبال آشنا نیست!خطر کسر امتیاز از پارس جنوبی جم جدی است

شناسه خبر: 25855
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1399

مدیر مجموعه ورزشی یزدان می‌گوید باشگاه پارس جنوبی جم متعهد شده بود در صورتی که بدهی هایش را پرداخت نکند، دو پنجره از نقل و انتقالات محروم خواهد شد.

شکایت ایزد سیف الله پور مدیر مجموعه ورزشی یزدان از باشگاه پارس جنوبی جم، به دلیل عدم پرداخت بدهی هایش،  تیم فوتبال این باشگاه را در خطر کسر ۶ امتیاز قرار داده است.

با این حال مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ساعتی پیش با یکی از رسانه های بوشهری مصاحبه ای انجام داد و تاکید کرد که نگرانی ای بابت این موضوع وجود ندارد و هتل یزدان نمی تواند برای دریافت مطالباتش به فدراسیون شکایت کند و باید این موضوع را از طریق دادگاه پیش ببرد.

 

مدیرعامل پارس آشنایی با قوانین فوتبال ندارد

ایزد سیف الله پور اما معتقد است که مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم به قوانین آشنایی ندارد و در گفتگویی با “ورزش سه” اینطور حرف هایش در این‌باره را آغاز کرد:« در مورد صحبت های آقای مرادی، متاسفانه ایشان به دلیل ناآشنایی با قوانین فوتبال این صحبت ها را مطرح کرده است، که کاملا اشتباه است. ایشان در مصاحبه اش گفته که چرا فدراسیون به شکایت هتل المپیک ورود نکرده؛ باید بگویم مگر ایشان وکیل مدافع هتل هستند نیستند که چرا شکایت هتل تایید شده یا نه.»

 

حکم صادر شده علیه باشگاه پارس جنوبی قطعی است

او ادامه داد:« باید به استحضار ایشان برسانم که شکایت بنده از باشگاه پارس جنوبی جم کرده ام با توجه به ادله ها و مستنداتی بوده که به کمیته تعیین وضعیت ارائه کرده ام و کمیته تعیین وضعیت با داشتن قضاتی که در پرونده مشخص هستند، اظهارنظر کرده و در حال حاضر حکمی که صادر شده قطعی شده است. ایشان همان زمان می توانست به کمیته استیناف شکایت کند و حق دفاع داشت و می توانست رای را با مدارکی که ارائه می کند، تغییر دهد؛ پس صحبت های ایشان از منطق به دور است.»

 

مجموعه ورزشی یزدان یزدان زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان است

سیف الله پور سپس در واکنش به این سوال مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم که چرا این شکایت نزد فدراسیون فوتبال پیگیری شده است، اضافه کرد:« مجموعه ورزشی یزدان زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان است و فقط تیم های ورزشی و فوتبالی را می تواند پذیرش کند و به همین دلیل مجموعه ای که زیر مجموعه وزارت ورزش است برای شکایت هم از همین طریق پیگیری می کند.»

 

آیا نباید دریافتی هایی که داشته اید، به مساوات پخش می‌شد

مدیر هتل یزدان در ادامه در رابطه با صحبت های مدیرعامل پارسی ها که در جایی گفته ما قرار بوده پول هتل یزدان را بدهیم، اضافه کرد:« آقای مرادی راجع به پرداخت بدهی هایش به مجموعه ورزشی اعلام کرده که من قرار بود پول آنها را بدهم. من باید به ایشان یادآوری کنم، امسال دو مرتبه از ابتدای فصل، چه در زمان آقای کمالوند و چه آقای افاضلی، وزیر نفت دو بار مبالغی را به باشگاه شما کمک کرده؛ سوال من این است؟ آیا اسکان یکساله شما در تهران، نباید در میان پرداختی های شما قرار می گرفت؟! همانطور که به بازیکنانی که یکی دو روز به تیمتان وارد شده بودند، پرداختی داشته اید. آیا نباید این پرداخت ها به مساوات انجام می شد؟! اگر شما به بازیکن پول داده اید و حقشان بوده است، نباید به جایی که بازیکنان شما در آن اسکان داشته اند، پول پرداخت می شد.»

 

به رضائیان و خانواده‌اش که هتل ندادیم

سیف الله پور سپس در واکنش به این موضوع که گفته می شود این بدهی ها مربوط به دوران مدیریت رضائیان مدیرعامل سابق باشگاه پارس جنوبی جم است، بیان کرد:« خب آقای رضائیان و خانواده‌شلن که از امکانات مجموعه ورزشی ما استفاده نکرده اند، که من از او شکایت کنم. آقای رضائیان مدیرعامل وقت بوده و به من نامه داده و من از باشگاه پارس جنوبی برای دریافت مطالبات شکایت کرده ام.»

 

ارزش ریالی مطالبات هتل به مراتب کاهش پیدا کرده است

او ادامه داد:« ضمن اینکه آقای موسوی مدیرعامل پارس جنوبی هم در جریانش قرار دارند و آن زمان اعلام کردند که ما پول را در اختیار باشگاه قرار می دهیم و شما باید از باشگاه پولتان را دریافت کنید. من برای ایشان نامه مستقیم فرستادم و رئیس دفتر ایشان گفت که ما نامه شما را به باشگاه ارسال کرده ایم. آقای مرادی اگر شما ارزش ریالی مطالباتی ببینید، می فهمید که ارزش این پول خیلی کاهش پیدا کرده است از نظر ریالی، ولی شما اصلا به ما توجهی نداشته اید. همچنین باید تاکید کنم که این حکم قطعی است و باید انجام شود ولی شما به احکامی که صادر شده است، توجهی ندارم.»

 

قصد نداشتم جوابی دهم اما ….

من تیم پارس جنوبی جم و مردم جم را دوست دارم، اما با توجه به اینکه ما یک بنگاه اقتصادی هستیم و ویروس کرونا ما را دچار مشکلات زیادی کرده است، حق قانونی ما است که پیگیر مطالباتمان باشیم. متاسفانه صحبت های ایشان باعث شد من جواب بدهم وگرنه قصدی برای جواب دادن نداشتم. حکم هم مشخص است و هر جایی بخواهند می توانند بروند و شکایت کنند.»

ایشان پیش آقای بهاروند قول داد بخشی از بدهی را بدهد

سوال پایانی از سیف الله پور در رابطه با توافقی بود که مرادی به آن اشاره می کرد و می گفت پس از جلسه‌ای که در حضور بهاروند برگزار شده، به جمع بندی رسیده اند. او به این موضوع اینطور پاسخ داد:« بله ما توافق کردیم. ما ۲۰ روز پیش خدمت آقای بهاروند رسیدیم و ایشان قول داد که حداکثر ظرف مدت یک هفته پرداختی داشته باشند که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفته است و ایشان به وعده ای که دادند عمل نکردند.»

 

بهتر است ایشان با کلمات بازی نکند

اگر متن را خوب دقت کرده باشید، در دو بند آمده است. اول اینکه ایشان در فدراسیون تعهد داده که اگر مطالباتی که ما داریم را پرداخت نکند، حق استفاده از بازیکنانی که نیم فصل به خدمت گرفته اند را ندارد و این تعهدنامه در فدراسیون است. دوم اینکه در رای آمده است که اگر ایشان یعنی باشگاه پارس جنوبی این مبلغ را پرداخت نکند، دو پنجره از نقل و انتقالات   محروم می شود. و اگر این پول را پرداخت نکنند، جریمه متعاقب دارند که همان کسر ۶ امتیاز است؛ حالا ایشان می خواهند با کلمات بازی کنند. حالا تنها اگر جلوی بازیکنان به خدمت گرفته شما در نیم فصل گرفته شود، بیش از ۷ بازیکن را در بازی اول نمی توانید استفاده کنید، مگر اینکه مجموعه یزدان را راضی کنید؛ پس بهتر است به دنبال حل موضوع باشید تا خلط مبحث.»


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.