رقابت نفس‌گیر در اروپا برای جذب طارمی ! چالش حضور در سری آ برای ستاره بوشهری

شناسه خبر: 25968
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1399

دو باشگاه ایتالیایی و اسپانیایی هم برای جذب ستاره تیم ملی ایران پیشقدم شده اند تا این بازیکن را از فوتبال پرتغال جدا کنند.

به ثمر رساندن ۸ گل طی ۲۰ بازی در لیگ پرتغال برای بازیکنی که اولین سال حضورش در فوتبال اروپا را تجربه می کند، به علاوه کیفیت فنی و پتانسیلی که طارمی از خود بروز داده، سبب شده تا این بازیکن توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

صحبت از پیوستن به اسپورتینگ لیسبون بود که نشریات پرتغالی نام بنفیکا دیگر قدرت بزرگ فوتبال پرتغال را هم پیش کشیدند و در ادامه ابولا خبر داد که پورتو برای جذب ستاره سابق پرسپولیس پیشقدم شده است.

حالا بار دیگر این نشریه معتبر پرتغالی صحبت از انتقال طارمی کرده و ادعا کرده باشگاه‌های اسپانیایی به جذب او علاقه مند شده اند و در این میان از باشگاه اسپانیول نام برده می شود که البته در جدول فعلی مسابقات شرایط خوبی ندارد و در رتبه انتهایی جدول قرار دارد و شاید همین موضوع انتقال طارمی را به این تیم اسپانیایی تحت الشعاع قرار بدهد.

 

 

 

 

از همین رو رئیس باشگاه ریو آوه اعتراف کرده حفظ مهاجم ۲۷ ساله ایرانی اش، چقدر برای او سخت شده و تماس های مختلفی برای فروش او دریافت کرده است.

جذب مهدی طارمی برای تیم های اروپایی خیلی سخت شده و پس از سه قدرت بزرگ فوتبال پرتغال که پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا هستند، حالا این سه باشگاه باید باشگاه های اسپانیایی را برای جذب طارمی پشت سر بگذارند.

 

 

 

این‌ها همه در شرایطی است که ابولا ادعا کرده آتالانتا که یکی از مهیج ترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا با گاسپرینی است و توانسته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز با درهم کوبیدن والنسیا راه پیدا کند و در جدول سری آ هم رتبه چهارم را پس از یوونتوس، لاتزیو و اینترمیلان در اختیار دارد، یکی دیگر از مشتریان پر و پا قرص طارمی است؛ آن هم در شرایطی که این تیم مهاجمان سرحالی در اختیار دارد.

 

این روزها بسیاری از تیم های اروپایی امیدوارند مهدی طارمی خوش قد و بالا و خوش تکنیک را برای فصل آتی در اختیار داشته باشند ولی همین امروز یکی از روزنامه های پرتغالی هم به مبلغ بالایی اشاره کرده که باید برای انتقال او، به ریو آوه بپردازند و اینکه این جابجایی چندان هم ساده نخواهد بود.

 

 

 

با تمام این ها باید همچنان منتظر شروع تابستان داغ فوتبال اروپا باشیم؛ جایی که باشگاه های زیادی مشتری دو ستاره فوتبال ایران یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون هستند و شاید پس از سال ها شاهد حضور یک فوتبالیست ایرانی در یک باشگاه درجه یک اروپایی باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.