اکبر فرید سرپرست تیم ساحلی پارس جنوبی :هزینه تست کرونا باشگاه ها را با مشکل مواجه میکند

شناسه خبر: 26000
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399

 

سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: هزینه ۷۰ میلیون ریالی تست کرونا و سایر هزینه‎های آزمایشگاهی تیم‎های لیگ برتر فوتبال ساحلی را با مشکل مواجه می‎کند از این رو نیاز است ساز و کاری برای انجام این آزمایش‎ها پیش بینی شود.

اکبر فرید روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به اینکه عمده تیم‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی از لحاظ اقتصادی وضعیت مساعدی ندارند پرداخت چنین هزینه‎هایی در توان آنها نیست.

 

وی یادآورشد: با شیوع ویروس کرونا در بهمن ماه سال گذشته باشگاه پارس جنوبی تمام  فعالیت‌های خود را به دلیل شیوع این ویروس تعطیل کرده و بازیکنان نیز تمرین‏های خود را به صورت انفرادی دنبال کردند.

فرید ادامه داد: لیگ برتر فوتبال ساحلی هر ساله از ابتدای فروردین آغاز می شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا زمان آغاز آن به پایان فروردین ماه موکول شد که در این تاریخ نیز بازی‎ها آغاز نشد.

وی عنوان کرد: باتوجه به برگزاری جام باشگاه‎های جهان در مهرماه چنانچه بازی‎ها نیز آغاز شود باید تا پیش از مهرماه به اتمام برسد.

فرید تصریح کرد: بازیکنان فوتبال ساحلی به صورت نیمه برهنه و بدون کفش در ماسه بازی‌های خود را در سه وقت ۱۲ دقیقه ای برگزار می‌کنند و همین موضوع  باعث شده که باشگاه‌ها نگرانی بیشتری در رابطه با سلامتی بازیکنان داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به همه مشکلاتی که وجود دارد در این زمینه تصمیم گیرنده سازمان لیگ است و هر تصمیمی که این سازمان بگیرد و در صورت آسیب نرساندن به سلامتی بازیکنان و کادر فنی باشگاه پارس جنوبی مشکلی در این زمینه ندارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.