پرداختی بازیکنان شاهین به ۶۵ درصد رسید

شناسه خبر: 26065
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1399

بازیکنان شاهین بوشهر پس از مدت ها شارژ مالی شدند و حالا با آرامش بیشتری می توانند به کارشان ادامه دهند

نادر مظفری نژاد قائم مقام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفتگویی در خصوص پرداخت ۱۵ درصدی قرارداد بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه اظهار داشت : با هماهنگی های به عمل آمده و تصمیم هیات مدیره و همچنین حمایتهای شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و عوامل باشگاه پرداخت شد تا با این پرداخت مجموع پرداختی از ابتدای فصل تا کنون به ۶۵ درصد برسد.

قائم مقام و خزانه دار باشگاه شاهین شهرداری بوشهر که با سایت باشگاه صحبت کرده، افزود : مقرر شده بود این پرداختی زودتر انجام شود اما بحث شیوع بیماری کرونا و برخی از محدودیت ها ایحاد شده بابت این بیماری باعث تاخیر در این پرداختی شد که در این راستا باید از حمایتهای جناب دکتر خورشیدیان شهردار بوشهر و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر تشکر داشته باشیم . امیدواریم این حمایت های موثر با نتایج درخشان در ادامه رقابتها همراه شود.

مظفری نژاد در ادامه اشاره کرد : با توجه به شرایط پیش آمده از دیماه ۹۸ پرداختی بابت قردادها به بازیکنان نداشتیم که جا دارد از حسن اعتماد و صبر حوصله این عزیزان قدردانی داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان افزود : طبق گزارش های رسیده با پیگیری های مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم اردویی منظم و با کیفیت در شهریار برگزار شده و امیدواریم با انگیزه و روحیه ای که در کادر فنی و بازیکنان مشاهده می شود روزهای خوبی در انتظار فوتبال بوشهر باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.