آخرین خبرها از بازی شاهین و نفت مسجد سلیمان از زبان سرپرست دبیری هیات فوتبال استان

شناسه خبر: 26129
تاریخ انتشار: 07 تیر 1399

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر، حسین مرادی صبح امروز  در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان روز یک شنبه هشتم تیرماه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: روز گذشته نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه شهید مهدوی که میزبان این دیدار است بازدید و رضایت خود پیرامون اجرایی شدن پروتکل های اجتماعی برای برگزاری این بازی اعلام کرد.

سرپرست دبیری هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: این دیدار بدون تماشاگر و خبرنگاران ورزشی انجام می شود اما مجوز حضور شش عکاس ، اخذ شده که پس از بررسی های انجام شده انتخاب و از آنها برای پوشش تصویری دعوت به عمل آمده است.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سعی می شود به شکل چرخشی از عکاسان خبری دارای مجوز از سازمان لیگ که بیشترین حضور در دیدارهای گذشته نمایندگان استان بوشهر در لیگ برتر داشته اند برای پوشش تصویری ادامه مسابقات دعوت به عمل آید.

مرادی ادامه داد: نشست خبری سرمرببان تیم های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان امروز و از ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در استادیوم شهید بهشتی برنامه ریزی شده که به دلیل ورود  تیم میزبان در ساعات بعد از ظهر امروز به شهر بوشهر،  این نشست فقط با حضور مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر و در غیاب سرمربی این تیم که در خارج از کشور حضور دارد، برگزار می شود.

سرپرست دبیری هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: بسترهای الکترونیکی لازم برای پوشش مصاحبه های خبری پیش و پس از این دیدار آماده شده و خبرنگاران دارای مجوز و کارت خبری از سازمان لیگ برتر می توانند از طریق یک درگاه به شکل برخط در این نشست های مجازی حضور داشته باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.