یادداشت:شاهین چرا مقابل پرسپولیس ده نفره بازنده شد!

شناسه خبر: 26270
تاریخ انتشار: 16 تیر 1399

یادداشت:حامد نیکذات

شاهین شهرداری بوشهر در شبی مقابل پرسپولیس ده نفره بازنده شد که شاید اگر اندکی شجاعانه تر بازی میکرد حداقل با یک امتیاز به بوشهر باز میگشت.

 

این روزها و بخصوص هنگامی که در فوتبال یک تیم بازنده می شود به شکل عرف و طبیعی نقدهای مختلفی مطرح می شود و برخی علاقه مندان به فوتبال با علامت سوالهایی روبرو می شوند.در این که شاهینی ها  حدود ۵۰ روز را با نیامدن میشو سرمربی کروات خود مثل آب خوردن برای انتخاب سرمربی دست دست کردند،هیچ شکی نیست  که در آخر و در فاصله چند روز مانده به بازی مقابل پرسپولیس رسما مهرداد کریمیان دستیار ویسی و میشو را به عنوان سرمربی معرفی کردند !مهرداد پسر با سواد،تحصیلکرده و بسیار مودبی است که ابتدای راه مربی گری با سخت ترین روزهای ممکن روبرو شده است!

آنچه در نود دقیقه ورزشگاه آزادی گذشت علامت سوالهایی بود که در ذهنها باقی مانده،مثلا آیا پاداش بازی خوب امین مشایخ مقابل نفت مسجد سبلیمان ،فقط ۵ دقیقه مقابل پرسپولیس بود؟

برخی هافبکهای شاهین در دو بازی اخیر امادگی بازی های قبل از کرونا را نداشتند و شاید تغیرات فنی بهتری می شد ارائه داد!

میلاد صارمی در لیگهای دو و یک که همراه شاهین صعود را تجربه کرد هر وقت به دروازه نزدیک تر بود گلهای مهمی به ثمر رساند ،میلاد ذاتا رو به دروازه گلزن قهاری است تا در فضاهای اطراف هجده قدم، دور شدن او از دروازه مقابل پرسپولیس سودی برای بوشهری ها نداشت!

اگر قرار به استفاده از بازیکنی مانند سلطانی مهر در دو بازی اخیر بود ،چه بهتر بومی های جوانی مانند محمد رضا شکیب خو یا رضا دهقان به زمین می آمدند تا حداقل سرمایه های فوتبال بوشهر صاحب تجربه شوند..این همه کارتهای بی مورد که در بازی مقابل پرسپولیس ،بازیکنان شاهین گرفتند را باید مدیریت کرد.

تیم ده نفره پرسپولیس در خط دفاعی دو مهره بلند زن مثل خلیل زاده و کنعانی زادگان را داشت که هر بدون تعارف روی هوا از بهترینهای لیگ هستند اما اگر دقایق حضور دو مهره تکنیکی شاهین در زمین بیشتر می شد، روی زمین شاید تکنیک مشایخ و حتی بحرانی می توانست اثرات بهتری روی کار تیمی شاهین داشته باشد.به صحنه ای که سجاد حیدری با یک استارت سریع شجاع را جا گذاشت دقت کنید تا همه چیز مشخص شود.

 

فوتبال بازی امیدوارهاست،شاهین در هفته های آتی بازی مقابل تیمهای انتهای جدولی راتجربه میکند و اگر دوست دارد در لیگ ماندگار شود باید بازیهای رو در رو را از آن خود کند تا انتهای فصل لبخند هوادارانش را ببیند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.