هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم: استقلالی‌ها به من حمله کردند ولی …

شناسه خبر: 26285
تاریخ انتشار: 16 تیر 1399

سرمربی پارس جنوبی جم در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد که شرایط بازی با استقلال در دست آنها نیست و منتظر تصمیم سازمان لیگ هستند.

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم امشب در گفتگویی با برنامه شب های فوتبالی گفت: ما شرایط بازی تحت پروتکل را همگی قبول کردیم و باید به آن احترام بگذاریم؛ موضوع دیدار ما با استقلال هم الان از دسترس ما خارج شده است و در مراجع دیگری درباره‌اش تصمیم گیری خواهد شد.

 

افاضلی توضیح داد: اگر تعداد نفرات کرونایی استقلال بیشتر از ۲۵ درصد باشد، ما مشکلی نداریم و از رأی سازمان لیگ تمکین می‌کنیم و مسابقه را دوباره مقابل استقلال برگزار خواهیم کرد؛ هیچ مشکلی هم با این موضوع ندارم.

 

وی در بخشی از حرفهایش گفت:من قبل از عید این شرایط را پیش بینی کرده بودم اما هواداران استقلال به من در فضای مجازی بسیار حمله کردند و گفتند که من به نفع پرسپولیس حرف می زنم.حالا هم که حرفم درست از آب درآمده بازهم جور دیگری علیه من موضع دارند درحالیکه من فقط از حق تیم خودم دفاع کردم و البته به استقلال بعنوان یک تیم پرهوادار بسیار احترام می گذارم چون مردم پشت این تیم و پرسپولیس اند.

 

افاضلی در ادامه حرفهایش گفت : دیروز هم من توضیح دادم که اگر دغدغه‌ای باشد، برای ما باید باشد که باید برابر تیمی با شرایط ویژه بازی کنیم؛ به ما اطلاعاتی دادند از دو بیمارستانی که تست‌های استقلال انجام شده بود، البته حالا زمان گذشته و دوست ندارم صحبت چندانی انجام دهم و با بخشی از صحبت های آقای رمضانی، هم اتفاقا موافقم .اما من اگر جای استقلالیها بودم به جم می آمدم حتی اگر شده با سه نفر.

وی درباره حرفهای واکنش برانگیز خود هم گفت  هم گفت: در تیمی که مدیرعامل و هیات مدیره آن مشخص نیست و من مسئولیت فنی تیم را دارم، باید از شرایط تیمم و حق مردم جم دفاع کنم. بازهم تکرار می کنم وجود استقلال و پرسپولیس نعمت است و موتور حرکت فوتبال ما این دو تیم با سرمایه های اجتماعی زیاد هستند.


 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.