سجاد مشایخ کاپیتان ایرانجوان :تست کرونا دادیم اما نه خبری از پول شد نه خبری از تمرین!

شناسه خبر: 26287
تاریخ انتشار: 16 تیر 1399

سجاد مشایخ کاپیتان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با انتقاد از وضعیت این تیم گفت:به ما اعلام شده بود بعد از اینکه مراحل تست کرونا را پشت سر گذاشتید ،پول به حساب شما واریز خواهد شد اما دریغ از یک ریال !

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی با بیان مطلب ادامه داد:پنج شنبه هفته گذشته بازیکنان بومی تست کرونا دادند ،دو روز بعد هم بازیکنانی غیر بومی به بوشهر آمدند و از آنها هم تست کرونا گرفته شد تا با واریز بخشی از قراردادهای بازیکنان ،تمرینات آغاز گردد.

تا این لحظه نه خبری از پول شده ،نه خبری از آغاز تمرینات و برایم جالب است هیچ کس سراغی از ما نمیگیرد.بازیکن غیر بومی در خوابگاه است و دو هفته دیگر احتملا استارت لیگ دسته دوم خواهد خورد اما ما نه پولی دریافت کرده ایم و اصلا مشخص نیست وضعیت باشگاه به شکل خواهد بود.همه ایران تمریناتشان را از سر گرفته اند اما در ایرانجوان خبری از پول و تمرین فعلا که نیست!

 

بازیکن باتجربه ایرانجوان اضافه کرد:هیات مدیره ،مدیر عامل و عوامل باشگاه تکلیف بازیکنان را روشن کنند.امسال همه جوره بازیکنان با شرایط تیم کنار آمدند اما از بعد از عید نوروز عملا خبری از بهتر شدن وضعیت ایرانجوان نبوده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.