عکس:حال و روز زمین چمن باشگاه شاهین!

شناسه خبر: 26332
تاریخ انتشار: 19 تیر 1399

یادداشت:رضا سیاهوشی

دیگر کمتر کسی هست که در جریان ساختمان باشگاه و زمین چمن باشگاه شاهین نباشد.

هرچند که هنوز برای بسیاری جای تعجب دارد که چرا در قبال طلب شاکی خصوصی باشگاه که فقط دادن حق امتیاز تیم بود، اما این دو مورد هم در اختیار وی قرار گرفت!

می دانیم که عقب نشینی، فرار از جریانات پیش آمده  شانه خالی کردن از مسئولیت حضرات تصمیم گیرنده در باشگاه باعث شد که به نوعی سالها این دو مکان از دست باشگاه خارج گردد.

اما از طرفی هم اصلا نمی توان پذیرفت که طلب شاکی پرداخت نگردد و یا حق و حقوقش پایمال گردد.

اما حال مقصر هر که بوده یا حق با هر که هست، وضعیت و شرایط زمین چمن باشگاه شاهین بسیار نگران کننده هست زیرا دیگر هیچ کس حاضر به رسیدگی به آن نیست و بقولی به امان خدا رها شده است!

زمینی که جاودان مردی به نام حاج رضا عبدالله زاده با سال ها دوندگی و پیگیری و رفت و آمدهای بسیار به مرکز توانست مجوز آن را برای باشگاه شاهین بگیرد و با ایثار و خون دل خوردن و رو زدن به هر کسی، آن را از ویرانه به آبادی رساند و داشتن آن باعث نام و اعتبار باشگاهی شد که ۶ دهه سابقه داشت، چرا امروز مورد بی مهری محض قرار گرفته است؟!

یادمان نخواهد رفت که بیشتر تیم های لیگ برتری که جهت انجام مسابقه به بوشهر می آمدند، در همین زمین تمرین می کردند.

و همه می دانیم که هنوز دو تیم آبی و قرمز پایتخت در آرزوی داشتن زمین اختصاصی به نام باشگاه خود هستند!

هیچ وقت نمی توان فراموش کرد که زمین گارد هلالی (سپاهان)، سکان جفره، دارایی، جم، امید، توحید و… چقدر در شکوفایی بازیکنان و معرفی استعدادها موثر بودند و به لحاظ روحی، سرگرمی ، تفریح و ورزش بسیاری از جوانان علاقمند را مشغول و تشویق و ترغیب به فوتبال می کرد.

متاسفانه زمین چمن باشگاه ایرانجوان دیگر باشگاه باسابقه بوشهر در بی تدبیری محض از بین رفت و اکنون آنجا بسان متروکه ای گشته و حال نیز همان روزگار دارد برای زمین چمن شاهین اتفاق می افتد که اگر مدیریت اداره ورزش و جوانان در این زمینه کوتاهی نماید و فکر نجات آن نباشد، ضربه جبران ناپذیری به فوتبال بوشهر و نسل اینده این ورزش وارد خواهد کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.