ضد گزارش ،وقتی شاهین در خانه مات شد!

شناسه خبر: 26358
تاریخ انتشار: 21 تیر 1399

شاهین شهرداری در هفته بیست و چهارم لیگ برتر شکست تحقیر آمیزی را در خانه متحمل شد.این باخت در ادامه آغاز بد بوشهری ها بعد از دوران کرونایی بود تا مشخص شود بهترین زمان ممکن برای انتخاب سرمربی و انتخاب جانشین میشو را به راحتی از دست دادند!

 

شاهین مقابل ذوب آهن و در روزی که تیم اصفهانی  می توانست، بوشهر را با شکست ترک کند،به بدترین شکل ممکن باخت تا در سراشیبی سقوط قرار بگیرد!

فیلم دقایق ۵،۱۶،۱۸ بازی را مرور کنید..حملات شاهینی ها به راحتی آب خوردن از دست می رود و توپها یکی پس از دیگری از کنار دروازه ذوب اهن به بیرون میرود!

گل اول ذوب آهن در دقیقه ۲۵ :مدافع راست و مدافع با تجربه تیم با یک حرکت مهاجم ذوبی جا می مانند تا او از زاویه بسته دروازه ماکسیم را باز کند!

دقیقه ۲۹:روز بد شریفات با از دست دادن پنالتی کامل می شود!

 

مصطفی احمدی از زمانی که وارد بازی شد با انگیزه تر هر زمان دیگری دوید،یک پنالتی گرفت و بارها از سمت راست فرار کرد و ارسال ،اما مگر تیم بوشهری گلزن داشت؟!

 

دقیقه۳۰:گل دوم ذوب آهن و جاگیری دو مدافع وسط شاهین را ببینید ،توپ به کجا ارسال می شود و مدافع شاهین به کدام سمت می رود!

 

دقیقه ۴۵ بازی:سالاری گل خالی را به آسمان می کوبد!

 

دقیقه ۴۹ بازی گل سوم ذوب آهن:حرفی نیست همان همیشگی!جاگیری مدافعان و تمام!

 

دقیقه ۵۷ بازی گل چهارم :موقعیت تک به تک برای مهاجم ذوب و خیلی راحت تیم بوشهری گل خورد،این چه شکل آفسایدگیری است!

 

دقیقه ۵۸ گل پنجم ذوب اهن:پاس پشت دفاع چپ شاهین فرود می آید و مدافع مرکزی که برای پوشش آمده ،خیلی راحت جا می ماند!

 

بهروز نوروزی مدافع وسط شاهینی ها که در بازی مقابل پرسپولیس یک اشتباه ناخواسته انجام داده بود به روی نیمکت تبعید شد، تا بعد از ۵ گل به بازی فرا خوانده شود آنهم در خط حمله،اتفاقا بهروز روی ارسالها موثر بود اما شاهین گلزن نداشت!

در تمام ادوار حضور شاهین در لیگ برتر ،همیشه بازیکنان بومی مظلوم واقع شده اند.بهروز در روزهایی که میشو روی نیمکت شاهین شهرداری نشسته بود از بهترینها بود اما انگار تنها مفصر شکست مقابل پرسپولیس او بوده است!

 

دعوا و درگیری،۵ گل خورده اید ،اگر بازیکن حریف خطا کرده ،مستحق اخراج بوده که داور هم کارت قرمز را به او نشان داد! آیا باشگاه بوشهری برای این کارت قرمزهای بی مورد جریمه ای درست و حسابی هم در نظر گرفته؟!

 

اتاق فکر شاهین شهرداری در این تعطیلات کرونایی،  رفت و آمد مربی ،انتخاب سرمربی و دیگر اتفاقاتی که همه بر آن واقف هستند توسط چه کسانی اداره شده که فوتبال بوشهر باید متحمل این شکست تحقیر آمیز شود!اصلا اتاق فکر دارند!؟

شاهین در این بازی ۵ گل خورد اما ۵  موقعیت عالی هم هدر داد تا مشخص شود در فوتبال مدیریت قوی،مربی خوب ،بازیکن خوب ،همگی می توانند ضامن موفقیت تیم باشند.طرفدار ناراحت،امتیاز لیگ برتری شهر بوشهر به راحتی آب خوردن در حال سقوط است ،ان وقت توقع دارید برایتان دست هم بزنند!بیش از ۵۰ روز مفت و مجانی برای انتخاب یک سرمربی با تجربه از دست دادید تا مربی جوان و بومی مانند مهرداد که البته اشتباهات فنی هم داشته را بسوزانید!

 

و در خاتمه این ضد گرازش:ذوب آهن تیم خوبی نبود که به بوشهر آمد،لوکا و تیمش بعد از دو باخت به تیمی خوردند که هر توپی روی دروازه اش آوردند تبدیل به گل شد تا پیرمرد اخموی کروات با شادمانی ورزشگاه شهید مهدوی را ترک کند.لوکا و ذوب آهن در این گرما شدید فکرش را نمیکردند با ۵ گل به پیروزی برسند اما یک خط دفاعی که البته عدم تمرکز آنها به بد دفاع کردن کل تیم بر میگردد به لیگ برتر یک پیام دارد :شاهین شهرداری به سقوط نزدیک شده مگر اینکه اتفاق جدیدی برای تیم بحران زده بوشهر رقم بخورد!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.