از نامه به هواداران تا انتخاب تیم بعد از ۲۴ ساعت!گناه پولهای بی زبان فوتبال استان بوشهر چیست؟

شناسه خبر: 26484
تاریخ انتشار: 25 تیر 1399

هومن افاضلی رسما به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی معرفی شد.

به گزارش فوتبال بوشهر این مربی که طی نامه ای از بی عدالتی ،نابسامانی وضعیت باشگاه و بی مهری نسبت به رای بازی استقلال و پارس جم حرف زده بود ،طی ۲۴ ساعت بعد به عنوان سرمربی ماشین سازی تبریز معرف شد تا مشخص شود در این فوتبال بی در و پیکر هر اتفاقی رخ می دهد.

 

سرمربی سابق پارس جنوبی جم که در طول دوران حضورش به لطف دوستان رسانه ای در پایتخت مصاحبه های فراوانی از مشکلات مالی باشگاه جمی مطرح کرده بود و البته باید متذکر شد که او هم مانند دیگر بازیکنان ۵۰درصد قرارداد خود را دریافت کرده بود تا مشخص شود در استان بوشهر پول برای فوتبال هست اما برای مدیریت دچار مشکلات عدیده ای هستیم!

 

هومن افاضلی  با رفتن به ماشین‌سازی تمام جملات زیبایی که در روزهای گذشته به زبان آورده بود را زیر سؤال می‌برد. او در هفته‌ منتهی به بازی با استقلال که رکورد مصاحبه را شکست بارها از تعهدش به پارس جنوبی گفت، ولی ناگهان این تیم را رها کرد تا به ماشین‌سازی برود.

بنظر می رسد رضاییان که فرد با تجربه ای است و با کنار رفتن مرادی بار دیگر اشراف بیشتری بر امور تیم دارد ،حداقل در این مورد بتواند به شکلی عمل کند که اولا یک مربی قابل احترام در شان فوتبال استان بوشهر و فردی متعهد را برای هدایت پارس انتخاب کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.