پاشازاده بعد از شکست پر گل در سیرجان:قول میدهم تیم هفته بعد بهتر شود،بدبختی ما این است که نمیتوانیم از بازیکن امیدمان استفاده کنیم،چرا کارت بازیکن امید صادر نشده!

شناسه خبر: 26513
تاریخ انتشار: 28 تیر 1399

 

مهدی پاشازاده پس از شکست سنگین شاهین بوشهر مقابل گل گلهر سیرجان اظهار داشت: بازی قبل از اینکه آغاز  شود، خراب شد. تیم حریف ۴ گل زد که دو مورد پنالتی بود. متاسفانه نتوانستیم با تیم کامل بیاییم.

وی ادامه داد: ۱۴ ساعت در راه بودیم و بدبختی ما این است که از امیدهایمان هم نمی‌توانستیم استفاده کنیم، چون کارت بازی‌شان صادر نشده است. مگر می‌شود کارت یک بازیکن امید که آینده باشگاه است، صادر نشود؟ بازیکن‌ کم داریم و تعدادی هم مصدوم و محروم هستند.

پاشازاده گفت: داور ثانیه ۲۰ پنالتی گرفت. در دو هفته گذشته دو خطای هند مسلم برای ما گرفته نشد، اما امروز خیلی راحت پنالتی اعلام شد. پنالتی بعدی هم قبلش باید آفساید اعلام می‌شد. وقتی به داور می‌گوییم در نتیجه تاثیرگذار هستید، می‌گوید نه برای ما فرقی نمی‌کند. نمی خواهم داوری را بهانه کنم، بضاعت ما همین بود، اما اگر این اتفاق‌ها نمی‌افتاد، بازی می‌توانست ۲ بر ۲ شود.

سرمربی شاهین بوشهر تاکید کرد: مشکلات بسیار زیادی داریم و باید درستش کنیم. این تیم نه از لحاظ بدنی و نه شخصیت تیمی، درست بسته نشده است، اما قول می‌دهم تا هفته آینده چند درصد به تیم اضافه کنیم.

وی در مورد اینکه زمانی که به شاهین آمدید، وضعیت همین بود، گفت: باید درستش کنیم. درست است که فرصت کم است، اما با تمام وجود کار می‌کنیم و می‌جنگیم تا بهتر شویم. در این چند روزه و در این بازی چیزهای زیادی دستم آمد که کمک‌مان خواهد کرد. تیم غیر از اینکه مشکلات دارد، مریض هم است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.