وقتی سرمربی ایرانجوان در فضای مجازی با هواداران تیمش درد و دل میکند

شناسه خبر: 31719
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1400

عبدالرحیم خرمزی سرمربی ایرانجوان پس از بازگشت تیمش از کرمان با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش برای هواداران تیمش درد و دل کرد!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سرمربی ایرانجوان در این باره نوشته:

باید به اطلاع شما برسانم که یک نیم فصل بسیار سخت را در کنار بازیکنان سپری کردیم که اگر بخواهم در مورد این چند ماه که بر من و بازیکنان چه گذشته است بنویسم کتابی قطور به مظلومیت ایرانجوان و نام بزرگش به نگارش در می آید اما سخن کوتاه میکنم و به عرض می رسانم وضعیت تیم در نیم فصل دوم با این روند باشگاه بدتر خواهد شد که دلیل آن هم مشخص است پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است و حتی شاید نتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم .نمیدانم در باشگاه چه خبر است اما می دانم مظلومیت ایرانجوان و بازیکنانش با بی مهری مسیٔولین شهری و استانی گره خورده است و انگار ما را به عنوان یک تیم بوشهری قبول ندارند!! در بازی مقابل مس نوین کرمان با حداقل بازیکن و چندین بازیکن جوان به میدان رفتیم و نیم فصل را تمام کردیم اما نمیدانم ایرانجوان تا کی توان ادامه داشته باشد .

ایرانجوان تنهایی تنهاست با کوهی از مشکلات که فقط یک اراده ی قوی و مردمی میتواند ادامه ی مسیر را هموار کند.

گفتنی بسیار است اما فعلا به همین بسنده میکنم!

 

این حال و روز تیمی است که مدیریت  آن توانایی پرداخت پول به موقع برای بازیکنان را نداشت تا تعدادی از آنها برای بازی مقابل مس نوین در اردوی تیم حاضر نشوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.