مدافع بوشهری نفت مسجد سلیمان:نتایج خوبمان را در دور برگشت تکرار خواهیم کرد

شناسه خبر: 31125
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1399

بهروز نوروزی فرد مدافع میانی و بوشهری نفت مسجد سلیمان معتقد است نمایش ها و نتایج خوب نفت در دور برگشت لیگ برتر هم تکرار خواهد شد.

او در این باره به خبرنگار ما می گوید: با وجود تغییر و تحول در کادر فنی استراتژی ما تغییر نکرده است و تلاش می کنیم بازی های خوب خود در دور رفت را در دور برگشت هم تکرار کنیم؛ امیدواریم در سایه این تلاش ها باشگاه با درک وضعیت بازیکنان به نتیجه گیری کمک کند چون تجربه ثابت کرده وقتی بازیکن دغدغه مالی داشته باشد نمی تواند با تمرکز دز زمین حاضر شود.

او در خصوص بازی با تراکتور گفت: ۱۰ نفره شدن تیم ما در دقایقی به ما اجازه نداد آنطور که باید و شاید دروازه حریف را تهدید کنیم. اما با پیروزی فاصله ای نداشتیم. متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم. گل محمد عباس زاده ما را متوجه کرد تا لحظه ای که داور در سوت خود ندمیده بازی ادامه دارد حتی اگر وقت قانونی و وقت اضافه به پایان رسیده باشد. خیلی دوست داشتم در این بازی روی ضربه ایستگاهی به گل برسم اما متاسفانه ضربه من را محمد رضا اخباری در آستانه ورود به دروازه مهار کرد. من فکر کردم ضربه ام تبدیل به گل شده است. با این حال این بازی را فراموش کرده ایم و اکنون به بازی بعدی فکر می کنیم.

نوروزی فرد که گفته می شود مورد توجه باشگاه ذوب آهن هم بود در این باره می گوید: حضورم را در تیم نفت مدیون مجتبی حسینی هستم و در دور رفت بازی ها روزهای خوبی را با این مربی تجربه کردم اما واقعیت این است من بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان بشمار می رود و به این تیم تعهد دارم و بدون شک تا روز آخر قرارداد با همه وجود برای این تیم بازی خواهم کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.