محسن خاکسار بازیکن شاهین عامری:تا آستانه کنار گذشتن فوتبال هم پیش رفتم،عنایتی من را پسندید اما قسمت نشد شاگردش باشم/رمز صعود شاهین عامری یکدلی مجموعه تیم بود

شناسه خبر: 27006
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1399

محسن خاکسار مدافع ۲۲ ساله تیم شاهین عامری می گوید:همدلی و حضور انسانهای صادق در باشگاه باعث شد تا تیم شاهین در آستانه صعود قرار بگیرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازیکن که سابقه حضور در تیمهای پارس جنوبی جم،ایرانجوان بوشهر را در کارنامه دارد در مورد ماجرای باز شدن پایش به لیگ دسته سه حرفهای جالبی زد :من اهل شهرستان جم و روستای “تشان هستم”. در سالهای گذشته همه رده های پایه گاز فجر جم و در ادامه تیمهای پایه پارس جنوبی بازی کردم تا به قهرمانی امیدها در لیگ دسته اول دست پیدا کردیم.بعد از آن دو سال به عنوان سهمیه در بزرگسالان پارس جنوبی حاضر بودم که متاسفانه بنا به دلایلی که اهالی منطقه ما میدانند با بی مهری هایی مواجه شدم .

بازیکن سابق ایرانجوان ادامه داد:سال گذشته در تمرینات قشقایی نیز حاضر بودم و تست دادم که شخص رضا عنایتی من را پسندید و حتی تا پای قرارداد هم پیش رفتم اما قسمت نشد .فقط این را بگویم دوست داشتم فوتبالی پیشرفت کنم و شیراز را ترک کردم و در ادامه به ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم پیوستم.

 

خاکسار افزود:حضورم در ایرانجوان با رقابت و ترافیک شدیدی در جناح چپ همراه شد.واقعیت این است که جو ایرانجوان خوب بود و تیم در صدر جدول لیگ دو برای صعود تلاش میکرد .تا نیم فصل در ایرانجوان بودم اما چون فرصت بازی کمتر به من رسید به فکر جدایی افتادم.

 

بازیکن شاهین عامری از روزهایی می گوید که قصد داشت فوتبال را در همین سن کم رها کند و قید عشق و علاقه اش به مستطیل سبز بزند:یاد آن روزها که می افتم دلم میگیرد! قصد داشتم قید فوتبال را بزنم و فکر میکردم دیگر فوتبال برایم تمام شد! راستش یک دوست خوب بنام حسن غریبی که سرپرست شاهین عامری نیز هست در نیم فصل تماس گرفت که بیا در لیگ سه برای ما بازی کن !

روی دوستی و رفاقتی که با وی داشتم به شاهین عامری پیوستم.تیمی روستایی که یکدلی و تلاش در آنها موج میزد و همین باعث شد تا با افتخار لباس این تیم را بر تن کنم.محمود آرامش و کادری فنی تیم در مسیر صعود تلاش دو چندانی داشتند و حالا شکر خدا در آستانه صعود هستیم.

 

خاکسار از صعود شاهین عامری به احتمال ۹۵ درصد خبر داد:در بازی هایی که انجام دادم ،۶ پاس گل و ۲ گل هم داده ام. فکر میکنم از همه بازیکنان ترکیب اصلی کوچکتر هستم و خوشحالم موفق شدم جواب اعتماد آقای آرامش را بدهم.مردم منطقه عامری بسیار با محبت هستند و صعود نماینده تنگشتان به لیگ دو می تواند انگیزه دیگر جوانان را بیشتر کند.

 

بازیکن شاهین بندر عامری در خاتمه این گفتگو اضافه کرد:استان ما آنقدر فوتبالیست دارد که به راحتی می توانند تیمهای استان خودمان را ساپورت کنند. این همه درخشش از طارمی،قائدی،محبی و انبوهی بازیکنان دیگر در تیمهای لیگ برتری یک نکته را اثبات میکند که حق جوانان منطقه برای حضور در تیمهای لیگ برتری استان بیش از اینهاست.

قرار نیست التماس کنیم که ما را ببینند،نباید فقط در رسانه ها بگویند بومی بومی اما در حقیقت یک عده بازیکن سن و سال دار بیایند و نیم فصل نشده از لیست خارج شوند و باز هم همان قصه تکراری…هیچ کس منکر توانایی بازیکنان خوب که از سایر استانها به بوشهر می آیند نیست و اتفاقا بازیکن با کیفیت باعث پیشرفت جوانانی مانند من می شود ولی واقعیت این است که استان ما پتانسیل بازیکن خوب و مستعد را داشته و دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.