پاشازاده پس از سقوط شاهین در آبادان:رنگ لباس داوران شیرازه تیم ما را از هم پاشید!

شناسه خبر: 27038
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از سقوط تیمش به لیگ یک گفت که رنگ لباس داوران باعث شده تا نفت به گل دوم برسد و شیرازه تیمش از هم پاشیده شود.

پس از شکست سه گله شاهین شهرداری بوشهر در آبادان، سقوط این تیم به رقابت‌های لیگ دسته اول مسجل شد؛ مهدی پاشازاده سرمربی این تیم پس از این شکست منجر به سقوط در نشست خبری حاضر شد و در صحبت‌های ابتدایی خود گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم حمله می‌کردند؛ ما چاره‌ای جز حمله نداشتیم و تیم حریف هم در ضدحملات به ویژه در نیمه دوم بسیار خطرناک حاضر شد. به دنبال بهانه آوردن نیستم و ما پس از دریافت گل اول، شانس‌های خوب گلزنی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم داشتیم ولی در یک صحنه غافلگیر شدیم. بازیکن تعویضی‌مان به اشتباه توپ را به بازیکن حریف پاس داد و دلیل این ماجرا هم هم‌رنگ بودن شورت و جوراب داوران با بازیکنان تیم ما بود که حریف را به گل دوم رساند.

 

وی افزود: پس از گل دوم نفت، ما دیگر هیچ چیز برای از دست دادن نداشتیم و حمله کردیم و توانستیم به گل هم برسیم اما روی ضدحمله تیم حریف با بازیکنان تکنیکی خود توانست گل سوم را به ثمر برساند؛ تیم حریف به لحاظ خیلی از مسائل از تیم ما بهتر بود. بازیکنانم همه تلاش خود را کردند و ما به همه توانی که داشتیم در میدان حاضر شدیم.

پاشازاده درباره شرایط تیمش هم گفت: واقعا بازیکنان جوانی که با تیم ماندند چون بازیکنان بسیاری از جمع ما جدا شدند و رفتند، بازیکنی مثل حسین مالکی را اگر در دو سه هفته قبلی می‌داشتم قطعا کیفیت کار تیم بسیار بهتر می‌شد؛ در همان ۱۵ دقیقه‌ای که از مالکی توانستم در زمین استفاده کنم بسیار موثر بازی کرد و به تیم کمک کرد. داشته‌هایمان همین بود و تیمی که مظلوم است و در ته جدول قرار دارد، چنین اشتباهاتی هم برای آن رخ می‌دهد و ریشه‌اش زده می‌شود. چنین اشتباهی وقتی ناظر داوری است و لباس دو تیم مشخص بوده واقعا چرا؟ به شخصه نمی‌دانم.

 

سرمربی شاهین بوشهر با تبریک پیروزی به تیم صنعت نفت می‌گوید: امیدوارم در بازی آینده مقابل استقلال در شهر خودمان بتوانیم بازی آبرومندانه‌ای را داشته باشیم و بتوانیم ببریم یا این‌که حداقل یک بازی خوب را داشته باشیم.

مهدی پاشازاده درباره عملکرد تیم داوری هم گفت: داوری امشب عالی بود و تاثیری در نتیجه بازی نداشت؛ واقعا باید جایی که داوران خوب هستند از آن‌ها تشکر کنیم که امشب عالی قضاوت کردند و به آن‌ها خداقوت می‌گویم.

 

پاشازاده درباره خوش‌یمن نبودن ورزشگاه تختی آبادان (شکست با شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی و دیدار امشب) هم افزود: جنگ بین تفنگ بادی و موشک است؛ هم ما در برابر پرسپولیس با داوری نتوانستیم گلزنی کنیم و مساوی کنیم با تیم خوب شهرداری ماهشهر و هم در دیدار امشب که اگر اشتباه لباس داوران نبود شاید می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم. گلر تیم حریف یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و این نشان می‌دهد ما کار خودمان را به خوبی انجام دادیم. دو اشتباه دفاعی داشتیم که یکی از آن‌ها مربوط به همان لباس داوران بود و دیگری هم دفاع‌مان جا ماند که شیرازه تیم‌مان از هم پاشید و تیمی هم که در این شرایط است خیلی سخت بتواند به بازی بازگردد و بتواند زیر فشار دوام بیاورد. آبادان شهر خوش‌یمنی است و انشالله با یک تیم قوی‌تر در آبادان پیروز خواهم شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.