صدرنشینی برازنده امیدهای شاهین شهرداری در لیگ برتر /یادداشت عبدالرضا کللی

شناسه خبر: 22780
تاریخ انتشار: 26 مهر 1398

صدرنشینی برازنده امیدهای شاهین شهرداری بوشهر

➖آنچه شاید در ابتدای رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور و با توجه به دیر بسته شدن تیم امید شاهین شهرداری بوشهر بوشهر تصور می شد کار سخت آنها با وجود مدعیان متعدد در این لیگ نفسگیر بود ، اما دقیقا از همان بازی اول مشخص بود که این تیم منظم و با انگیزه با اندیشه ای بزرگ به میدان آمده است .

➖آنچه این روزها شاگردان غلامرضا زارعی به نمایش می گذراند یک فوتبال هماهنگ و چشم نواز در تمام خطوط است . در مصاف روز گذشته سپاهان اصفهان بازی هماهنگ در خط میانی ، پوشش های مناسب در خط دفاع و رعایت فاصله بین خطوط تیم بود که فضای بازیسازی را از تیم مدعی سپاهان گرفته بود.

➖از طرفی دیگر دوندگی و جنگندگی و استفاده از سرعت و تکنیک بازیکنان در جناحین خط حمله عرضه بر حریف اصفهانی تنگ کرده بود و بدون تردید روز گذشته تماشاگران حاضر در ورزشگاه یکی از زیباترین بازیهای رده پایه چند سال اخیر را در ورزشگاه شهید بهشتی مشاهده کردند.

➖ این تیم می تواند با تداوم حمایت ها و دوری از حاشیه ، قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور را برای هواداران تیم شاهین شهرداری بوشهر و فوتبال استان به ارمغان آورد که دستاوردی ارزشمند خواهد بود.

➖به وضوح مشخص است که وجود این تیم خوب ثمره تلاش یک زنجیره بازیکن ساز است که در چند سال اخیر در باشگاه شکل گرفته و هم اکنون ۶ تیم ( نونهالان ، زیر ۱۵ سال ، نوجوانان ، زیر ۱۷ سال ، جوانان و امید ) فعالیت دارند و کمتر باشگاهی در فوتبال کشور در هر ۶ رده پایه فعال است و این آکادمی می تواند با تلاشی مضاعف در برنامه ریزی و سرمایه گذاری تبدیل به یک کارخانه بازیکن ساز در جنوب کشور شود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.