وینگر هندی -ایرانی در شب سقوط پارس درس اخلاق داد،سینگ گل زد اما خوشحالی نکرد

شناسه خبر: 27213
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1399

هافبک دورگه تیم نفت مسجدسلیمان شب گذشته و در حضور کوتاه‌مدت خود در زمین توانست گل بزند تا تیم سابق خود را به لیگ یک بفرستد.

در هفته پایانی و سرنوشت‌ساز پایانی لیگ برتر پارس جنوبی جم برای بقا در لیگ برتر در مسجدسلیمان به میدان رفت و شاگردان پورموسوی امیدوار بودند تا با کسب امتیاز از میدان خارج شوند و امیدشان برای بقا دوچندان شود؛ اما مهدی تارتار در مقابل تیم سابق خود تیمش را با همه قوا به زمین فرستاد تا دومین سقوط کننده لیگ نوزدهم از استان بوشهر باشد.

 

پارسی‌ها که برای کسب حداقل امتیاز تلاش می‌کردند در اواخر بازی معادلات برای‌شان بر هم خورد؛ تعویض طلایی تارتار ورود امید سینگ به داخل زمین بود و این ستاره ایران-هندی نفت مسجدسلیمان توانست با گلزنی خود رسما حکم سقوط پارس جنوبی جم را به لیگ یک امضا کند؛ جالب آن‌که سینگ هم به مانند تارتار شب گذشته بازی مقابل تیم سابق را تجربه می‌کرد و به همین علت هم بعد از گلزنی اقدام به شادی پس از گل نکرد.

 

سینگ در زمان حضورش در پارس جنوبی جم ستاره این تیم بود و دو فصل خوب را برای پارسی‌ها گذراند؛ او که در قامت یک وینگر یا مهاجم سرعتی برای پارس جنوبی بازی می‌کرد، در دو فصل حضورش در این تیم توانست ۱۰ گل بزند تا شایستگی‌های خود را نشان بدهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.