عکس روز:آرامش یک محمود!

شناسه خبر: 27390
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1399

محمود آرامش سرمربی شاهین بندر عامری یک فصل موفق را در لیگ دسته سوم پشت سر گذاشت تا بار دیگر لیاقت و شایستگی مربیان استان بوشهر را به نمایش بگذارد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بازیکن سابق باشگاه شاهین که یک مدافع چپ کلاسیک در دوران فوتبالش بود،در عالم مربی گری سعی کرد پله پله مدارج را طی کند و حالا یکی از مربیان نسل جدید فوتبال بوشهر است که دوست دارد رویاهایش رنگ واقعیت بگیرند.

 

کسب ۳۹ امتیاز ،قهرمان گروه های سه گانه،بیشترین برد ،بهترین خط دفاع و خط حمله و انبوهی عناوین مختلف که بنام شاهین بندر عامری و محمود آرامش در رقابتهای این فصل لیگ سه ثبت شد.

 

واقعیت این است که مربی گری علاوه بر مسائل فنی ،نکات مهمی از جمله مسائل روحی و روانی نیز دارد که مربیان جوان استان بوشهر باید به آنها توجه کنند.آرامش در سالی قهرمانی لیگ دسته سوم را جشن گرفت که دو تیم لیگ برتری در استان بوشهر بودجه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان برای کادر فنی دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم هزینه کردند و نتیجه آنهم سقوط به لیگ یک با بدترین آمار ممکن بود اما مربی بوشهری با آماری قابل دفاع در لیگ فرسایشی سه موفق شد تا ثابت شود مربیان خودی هم می توانند موفق باشند به شرط آنکه برخی کت و شلواری ها و آنهایی که فوتبال را ارث پدری خود می دانند ،اجازه دهند!

 

در سالهای گذشته مربیان زیادی به فوتبال استان آمدند که به جر تعدادی اندک شمار ،مابقی فقظ حساب های بانکی و بدهی های سنگین از خود به یادگار گذاشتند اما باز هم نه مدیری درس گرفت و نه مدیری یاد گرفت که این پولهای بی زبان فوتبال بوشهر باید خرج استعدادهای خودی شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.