سیف الهی بازیکن پارس جنوبی جم:۶ هفته گذشته و ما پولی دریافت نکرده ایم،ظاهرا مسئولان استانی به فکر تیم ما نیستند!

شناسه خبر: 11974
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397

روح الله سیف اللهی درباره تساوی پارس جنوبی با سپاهان عنوان کرد: بازی ما با سپاهانی بود که برای قهرمانی تیمش را بسته، خیلی هزینه کرده و آنها اکثرا هرسال در جمع مدعیان قرار دارند. در مقابل، ما در شهر خودمان بازی می کردیم و نیاز مبرمی به این سه امتیاز داشتیم تا بتوانیم چند پله صعود کنیم اما متاسفانه روی ضربه آزاد گل خوردیم چون دقایق پایانی گل خوردیم جبران آن سخت بود و ۳ امتیاز ما تبدیل به یک امتیاز شد. اگر آن لحظات گل نمی خوردیم با ۳ امتیاز این بازی می توانستیم بالاتر از جایگاهی که قرار گرفتیم بیاییم.

وی ادامه داد: ما از اول لیگ بازی های خوبی انجام دادیم و درست است که دو باخت داشتیم اما به نظرم در آن بازی ها حق ما شکست نبوده و می توانستیم برنده یا مساوی کسب کنیم. تیم ما در اکثر بازی ها خوب است و موقعیت گل دارد، همه در پارس هم کادرفنی و هم بچه ها خیلی زحمت می کشند، تیم خوب و یکدستی داریم و خوب بازی می کنیم ولی شانس نداشتیم دیگر.

هافبک پارس جنوبی همچنین گفت: برای قرار گرفتن پشت پنالتی باید اعتماد به نفس داشته باشید که خدا را شکر من توانستم آن را گل کنم. به نظرم مهم نیست که چه کسی پنالتی می زند. اما حیف شد که گلم باعث پیروزی پارس جنوبی نشد.

سیف اللهی درباره اعتراض تارتار به داوری بازی با سپاهان گفت: آقای تارتار به حرکت کی روش استنلی که شهرام گودرزی را هل داد  و کمک داور هم آن را دیده بود اعتراض کرد. به نظرم اگر قرار بود که به او کارت بدهد باید او را اخراج می کرد چون بازیکن حریف بازیکن ما را زد.

وی درباره مشکلات مالی پارس جنوبی تاکید کرد: جدا از بحث فنی در تعطیلات، ما مشکل شدید مالی داریم. هفته ششم هم گذشت و هنوز پولی دریافت نکردیم، ما در شهری بازی می کنیم که پول هم در این شهر وجود دارد و خیلی راحت می شود در این شهر درآمدزایی کرد و خیلی راحت می شود برای این تیم هزینه کرد. تیم ما هم مثل تیم های دیگر نیست که نیاز به هزینه بالا داشته باشد، ما قراردادهایمان هم خیلی بالا نیست. متاسفانه ظاهرا مسئولین استانی به فکر این تیم نیستند و ما اکنون با وجود آنکه هفته ششم را پشت سر گذاشتیم ولی کسی به این تیم سر نمی زند تا ببیند مشکل از کجاست. آقای رضاییان تنها است و باید حمایتش کنند. او زحمات زیادی می کشد اما متاسفانه هنوز تلاش هایش به نتیجه نرسیده است.

سیف اللهی در ادامه خاطرنشان کرد: این اتفاق مطمئنا روی زندگی و فوتبال بچه های تیم هم تاثیرگذار است چون ما منبع درآمد دیگری نداریم و درآمدمان از همین فوتبال است.

آقای تارتار هم در این خصوص صحبت کردند. امیدوارم مسئولین شهرستان جم و استان بوشهر سری به تیم بزنند و از نزدیک با مشکلات تیم روبه رو شوند تا فکری به حال این تیم کنند.

وی در پایان افزود: از هواداران جمی که در هر بازی در کنار تیم بودند و از ما حمایت کردند و با تشویق های آنها انرژی گرفتیم و توانستیم مقابل حریفان موفق باشیم تشکر می کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.