سوژه روز:درس نمیگیرند که نمیگیرند!

شناسه خبر: 27610
تاریخ انتشار: 08 مهر 1399

این خبر را بخوانید که اگر واقعیت داشته باشد ،نمونه تکراری اشتباهات مدیریتی برای یک باشگاه است تا نتیجه اش این باشد:سقوط به لیگ دسته اول!

به گزارش فوتبال بوشهر بازیکن جوانی که فصل گذشته به شاهین شهرداری آمد اکنون در مصاحبه اش از شکایت و گرفتن حق و حقوق صحبت میکند که البته حق طبیعی اوست اما در فوتبال بوشهر بخصوص بخش مدیریت انگار قرار نیست از گذشته درس گرفته شود! شاهین شهرداری ویترینی شد برای دیده شدن این بازیکن جوان و حالا با حضور مدیر برنامه برای فصل آتی به دنبال انتخاب تیم است اما یک سوال پیش می آید که آیا این شرایط را برای بازیکن جوان بومی استان پیش آمد؟ آیا او هم به این راحتی حرف از شکایت می زند؟

نه! واقعیت این است که تیمهای لیگ برتری بوشهر و جم محیطی بودند برای دیده شدن برخی بازیکنان معمولی و اگر مدیریت درست و حرفه ای پای کار باشد به جای میدان دادن به بازیکنان غیر بومی متوسط ،از اکادمی های فعال استان و همین بازیکنان گمنام بومی استفاده بیشتری می شد تا حداقل کار به شکایت کشیده نشود!

درس نمیگیرند که نمیگریند!

و حالا خبری که به آن اشاره کردیم!

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش از باشگاه بوشهری شکایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محمد سلطانی مهر که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پیوست و در چند بازی پایانی فصل برای تیم بوشهری به میدان رفت، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه بوشهری شکایت کرد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.