واکنش محبی پس ازپنالتی سوخته

شناسه خبر: 33627
تاریخ انتشار: 25 تیر 1400

بازیکن بوشهری سپاهان اصفهان پس از حذف تیمش در جام حذفی با انتشار یک پست در صفحع شخصی اش بابت دلگرمی هواداران تیمش از آنها تشکر کرد.

یکی از دو پنالتی سپاهان که شب گذشته حکم به برتری فولاد خوزستان داد، توسط محمد محبی از دست رفت.

پس  از اینکه ضربه وحید حیدریه مدافع چپ تیم فوتبال فولاد خوزستان راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد، فرصت برای سپاهان و محمد محبی فراهم بود تا با گل شدن پنالتی سوم طلایی پوشان، شرایط به نفع شاگردان محرم نویدکیا بچرخد ولی محبی نه یکبار که ۲ بار ضربه خود را به راست محسن فروزان زد و او هر ۲ مرتبه با واکنش خود توپ را مهار کرد.

بیژن حیدری در مرتبه اول پنالتی محبی را به دلیل قرار نداشتن پاس فروزان روی خط در حین ضربه، تجدید کرده بود ولی در مرتبه دوم ادامه بازی داد و ضربات پنالتی با تساوی به ضربات تک به تک رسید و با گل شدن ضربه محمد  میری و از دست رفتن پنالتی جلال علی محمدی این فولاد بود که به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

پس از این مسابقه محمد محبی جوان آینده دار تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، البته بدون اینکه اشاره به اشتباه  خود در از دست رفتن پنالتی داشته باشد، قول داد تمام بازیکنان تیم در سه باقی مانده لیگ برتر تمام تلاششان را برای موفقیت سپاهان به  کار بگیرند.

طلایی پوشان اصفهانی در سه بازی آینده ابتدا در مشهد به مصاف پدیده می روند؛ سپس در اصفهان دیداری سخت و دشوار را مقابل ذوب آهن پیش رو دارند و در ایستگاهی پایانی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران خواهند رفت؛ سه دیداری که تاثیری مستقیم در سرنوشت قهرمان لیگ بیستم و رقابت شانه به شانه با پرسپولیس دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.