رضاییان:بزودی سرمربی تیم معرفی می شود

شناسه خبر: 27630
تاریخ انتشار: 11 مهر 1399

 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: با گزینه‌های متعددی صحبت شده است و ان شاءالله ظرف دو سه روز آینده سرمربی تیم انتخاب و تمرینات تیم شروع می‌شود.

به گزارش فوتبال بوشهر؛ بهرام رضاییان در مصاحبه با رادیو بوشهر عنوان کرد: سقوط پارس از لیگ برتر به لیگ دسته یک فوتبال، اتفاق خیلی بدی بود، اما از روز اول موسی احمدی نماینده مجلس و ایرج خرمدل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مکاتبات و جلسات متعددی با وزارت نفت انجام دادند که در نهایت جلسه‌ای با حضور معاون وزیر نفت برگزار شد و در آن جلسه تصمیم بر این شد که از تیم حمایت شود.

او ادامه داد: هر چند زمان از دست رفته، اما با گزینه‌های متعددی صحبت شده و برنامه‌هایی را از آن‌ها گرفتیم که ان شاءالله ظرف دو سه روز آینده سرمربی تیم انتخاب و تمرینات شروع خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی همچنین بیان کرد: پارس جنوبی و شاهین دولتی بودند و مشکلات عدیده این دو تیم به علت مسائل قانونی بود، امید داریم که این قانون را در مجلس تغییر بدهند، اگر دولت از این تیم‌ها حمایت نکند بخش خصوصی مگر چقدر می‌تواند حمایت کند.

رضاییان ادامه داد: امسال تیم در لیگ یک حضور دارد و نفت می‌تواند به این تیم کمک کند، مشکلی نیست و قول‌های خوبی داده شده است. امیدواریم مثل سال ٩۵-٩۶ که تیم در لیگ یک حضور داشت همان اندازه بودجه با سقف قابل دفاعی اختصاص یابد، نه مثل تیم‌هایی که قرارداد‌های چند صد میلیونی می‌بندند.

او گفت: هدف همه تیم‌ها در لیگ یک ورود به لیگ برتر است و به طور قطع پارس، چون یک تیم با شخصیت است و چند سال توی لیگ برتر حضور خوبی داشته انتظار این است که با قدرت به لیگ برتر برگردد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی عنوان کرد: برای انتخاب سرمربی اگر بیست روز یا یک ماه پیش به نقل و انتقالات ورود می‌کردیم شاید دستمان باز‌تر بود ولی گزینه‌هایی که بیرون هستند مثل آقای عاشوری، میثاقیان و نصرتی برای ما برنامه فرستادند ان شاءلله ظرف یکی دو روز سعی می‌کنیم با برنامه‌ترین گزینه رو انتخاب کنیم.

رضاییان افزود: بعد از انتخاب سرمربی به طور قطع با نظر او بازیکنان را جذب می‌کنیم و از شنبه یا یکشنبه تمرینات فصل جدید پارس شروع خواهد شد.

او بیان کرد: سال گذشته قرارداد بخش زیادی از بازیکنان ما دو، سه و حتی پنج ساله بسته شده ولی نمی‌دانم به چه دلیلی تمام قرارداد‌ها یکساله شده است و می‌بینیم همه بازیکنان خوب ما آریاکیا، پورمحمد و حتی ترکمان که نیم‌فصل قرارداد‌های حداقل دو ساله داشتند، الان آزاد شدند و با آزاد شدن آن‌ها دست تیم خالی است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: با آقای تارتار هم که خاطرات خوبی از پارس جنوبی دارد صحبت کردیم، اما او تمایل داشت این فصل استراحت کند و طبیعی است که او با حضور چند ساله در لیگ برتر به کار در لیگ یک راغب نباشد.

منلع:خبرنگاران جوان


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.