جشن ۳ گله پورتو با طارمی / دومین بازی اروپایی ستاره بوشهری

شناسه خبر: 28189
تاریخ انتشار: 14 آبان 1399

پورتو در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل مارسی رسید.

رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از مسابقات در گروه C تیم پورتو در حالی که مثل تمام بازی‌های گذشته‌اش مهدی طارمی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم دو دراگائو به مصاف مارسی فرانسه رفت.

ژسوس کرونا که یکی از بهترین بازیکنان پورتو در دیدارهای اخیرشان بوده، در دقیقه ۴ نفوذ تند و تیزی از سمت چپ محوطه جریمه مارسی کرد و با پاس در عرض موسی مارگا را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن گل اول پرتغالی‌ها را به ثمر رساند.

 

دیمیتری پایت در دقیقه ۱۰ پنالتی اعلام شده به سود مارسی را خراب کرد، اما در دقیقه ۲۸ سرجیو اولیویرا پاسخ فرصت‌سوزی تیم فرانسوی را داد و از روی نقطه پنالتی گل دوم پورتو را زد تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر این تیم تمام شود.

 

کرونا در دقیقه ۶۹ باز هم در نقش سازنده گل ظاهر شد که این بار حرکت او در محوطه جریمه مارسی و پاس به بغل این بازیکن را لوئیز دیاز با شوت محکم زمینی تبدیل به گل کرد.

 

مهدی طارمی که پس از این گل امیدوار بود وارد مسابقه شود و فرصت بیشتری نسبت به دیدارهای اخیرشان برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد، با نظر کونسیسائو در دقیقه ۸۹ و به‌عنوان پنجمین و آخرین تعویضی تیمش جانشین اوتاویو شد که در این مدت کم نتوانست کار خاصی انجام دهد.

 

 

تیم پورتو پرتغال پس از شکست در هفته اول لیگ قهرمانان برابر منچستر سیتی و برتری در دیدار اخیرش مقابل المپیاکوس یونان، توانست با نتیجه ۳ بر صفر نیز مارسی فرانسه را شکست دهد تا پشت سر شاگردان پپ گواردیولا که ۹ امتیازی هستند، با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه C بایستد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.