استارت قائدی و استقلال با برد/ مهدی و ثبت اولین تیک سبز در لیگ ۲۰

شناسه خبر: 28242
تاریخ انتشار: 17 آبان 1399

مهاجم بوشهری استقلال در نخستین دیدارش در لیگ جدید نیز پاس گل داد.

نبرد استقلال تهران برابر مس کرمان تازه صعود کرده به لیگ برتر با دو گل وریا غفوری و مهدی قایدی به نفع آبی ها به اتمام رسید تا استقلال برنده رقابت  دو مربی باشد که فصل قبل هر دو در لیگ یک هم رقیب یکدیگر بودند.

برد آبی ها در حالی که همچنان در فصل نقل و انتقالات با پنجره بسته روبرو هستند با بازیکنان فصل گذشته این تیم رقم خورد . مهدی قایدی که فصل قبل ۱۰گل برای آبی ها زده بود و با پاس های گل متعددش ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر شده بود ،در بازی امروز در صحنه گل دوم آبی ها ، پاس بی نقصی به ارسلان مطهری داد تا گل دوم آبی ها زده و خیال فکری و هواداران این تیم راحت شود.

پاس گل قایدی در گل ارسلان به قدری دقیق بود که از شماره ۱۰های کلاسیک فوتبال انتظار می رود، مردانی که برای این تک فرصت ها متولد شدند و به شماره ۱۰هر تیم رنگ و بوی خاصی می دهند.

 

استقلال در اولین دیدارش در لیگ بیستم، با پنجره بسته و بدون استفاده از بازیکنان جدیدش و با یک نیمکت جوان، از سد تیم سختکوش مس رفسنجان گذشت و ۳ امتیاز حساس را از آن خود کرد.

در این دیدار، استقلال در دقایق ۵۸ و ۶۶ دوبار توسط کاپیتان وریا غفوری و امیرارسلان مطهری به گل رسید تا شاگردان محمود فکری گام نخست در لیگ جدید را محکم بردارند و علاوه بر شکستن طلسم ۴ ساله ناکامی در هفته اول، هوادارانشان را نیز به آینده امیدوار کنند.

در این دیدار و روی گل دوم آبی ها، مهدی قایدی در حالی که دو مدافع مس را پیش روی خود داشت، ابتدا اقدام به شوت زنی کرد که پس از برخورد توپ به مدافع مسی ها، توپ مجددا به قایدی رسید و با بازگشت مدافعین مس، شمار آنها به ۳ نفر رسید.

در حالیکه هر ۳ مدافع مس از حضور ارسلان مطهری غافل شده بودند و برای تصاحب توپ به سمت قایدی یورش بردند، مهاجم بوشهری استقلال با یک پاس دقیق، توپ را از بالای سر هر سه مدافع مس عبور داد تا ارسلان مطهری با یک ضربه سر ضرب و دقیق، دروازه ناصر سالاری را برای بار دوم باز کند و استقلال حساب کار را به ۲ بر صفر تغییر دهد.

مهدی قایدی که در لیگ گذشته به طور مشترک با میلاد جهانی عنوان بهترین پاسور لیگ را با ۸ پاس گل دریافت کرده بود، حالا در اولین دیدار خود در لیگ برتر، گلسازی می کند تا نشان دهد باز هم قصد دارد در فصل جدید، هم در نقش گلزن و هم در نقش پاسور برای تیمش مثمر ثمر باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.