هفته شانزدهم لیگ امارات/ باشو با یک گل و یک پاس گل به داد شباب اهلی رسید+عکس

شناسه خبر: 36431
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1400

ستاره ریزنقش و بوشهری شباب الاهلی بیشترین نقش را در جریان برتری تیمش مقابل العروبه داشت.

مهدی قایدی یک هفته پس از پاس گل هوشمندانه‌ای که با پای چپ در دیدار مقابل عجمان داده بود، دوباره در لیگ برتر امارات درخشید و در مسابقه امروز برابر العروبه حرکاتی انجام داد که گزارشگر تلویزیونی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه آل راشد را به‌وجد آورد و موجب تحسین آنها شد.

تیم فوتبال شباب الاهلی که برای دومین بازی متوالی احمد نوراللهی و مهدی قایدی را به‌صورت همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم آل راشد در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر امارات مقابل العروبه رده سیزدهمی قرار گرفت و با نمایش درخشان ستاره ایرانی خود به برتری دست یافت.

شباب الاهلی برخلاف انتظار گل اول بازی را دریافت کرد ولی خیلی زود با حرکت تماشایی ستاره ریزنقش ایرانی خود که از بین مدافعان حریف عبور کرد تا پاس هم‌تیمی‌اش را دریافت و تبدیل به گل کند، نتیجه را جبران کرده و به بازی برگشت.

مهدی قایدی که تشنه گلزنی دوباره در لیگ برتر امارات بود، پس از چند حرکت خطرناک از جناح چپ زمین، در دقیقه ۲۰ فرار تند و تیزی به بین سه مدافع العروبه داشت و پاس در عمق فِدریکو کارتابیا را گرفت و با شوت سرضرب زمینی به گوشه دروازه زد تا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

حرکات سریع و چشم‌نواز قایدی در نیمه اول دیگر همراه با گل نبود، اما در دقیقه ۶۴ این بار نوبت به گل‌سازی این ستاره ایرانی برای هم‌تیمی آرژانتینی‌اش بود و موجب شد تا باشو برای دومین هفته پیاپی پاس گل بدهد.

مهدی قایدی پس از نفوذ سریعی که از سمت چپ محوطه جریمه العروبه انجام داد و دو مدافع حریف را مشغول خود کرد، با پاس کات‌بک سریع و تماشایی کارتابیا را در فرصت خوبی گذاشت تا این بازیکن بدون مکث و با شوت فنی گل دوم شباب الاهلی را در دیدار امشب به ثمر رساند.

یاران قایدی و نوراللهی پس از این گل، یکبار دیگر دروازه العروبه را باز کردند و در نهایت موفق شدند به پیروزی ۳ بر یک خانگی مقابل العروبه دست پیدا کنند تا ۳۰ امتیازی شوند و با تفاضل گل بهتر نسبت به الشارجه، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر امارات بایستند.

در مسابقه امروز شباب الاهلی مقابل العروبه، هر دو ملی‌پوش ایرانی این تیم با نمایش خوب خود ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشتند و مهدی قایدی موفق شد چهارمین گل فصل‌اش را به ثمر رساند و دومین پاس گل را بدهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.