گزارش اختصاصی از گناوه،حال و هوای زمینهای خاکی سروش +تصاویر

شناسه خبر: 28304
تاریخ انتشار: 21 آبان 1399

زمینهای فرودگاه در ابتدای ورودی گناوه از سالیان گذشته در میان اهالی این شهر به زمینهای سروش معروف گردیده است.این زمینهای خاکی که در گناوه طرفداران زیادی را همواره در خود جای داده است با شکلی خاص و در ده زمین متعدد مهندسی شده ،در طول سالهای گذشته رکوردهای جالبی در این زمینها برپا شده است که شاید در فوتبال دنیا بی سابقه باشد!

به گزارش فوتبال بوشهر روایت سروش افتخاری خبرنگار گناوه ای از این زمینها در نوع خود جالب توجه است که در ادامه می خوانید:

شاید حال و هوای کرونا ، این ویروس لعنتی همه دنیا و حتی زمینهای خاکی ملقب به سروش را تحت تاثیر قرار داده باشد اما همچنان عشق فوتبالی های گناوه این زمینهای خاکی را دوست دارند. زمین خاکی های سروش در زمینهای بایر ابتدای شهر دایر شده اند و روزگاری به شکل همزمان بیش از دویست بازیکن فوتبال در ده زمین کنار هم به میدان میرفتند و همزمان ده داور در این زمینها مشغول قضاوت بوده اند!

اینجا شکل توپ جمع کنها هم برای اوردن توپها فرق دارد ،راننده موتورسیکلتها با سرعت فراوان توپهای دفع شده را به بازیکنان میرسانند.زمینهای خاکی سروش روزگاری میزبان بازی های باشگاههای گناوه هم بوده اند .شور و شوق و کری های داغ برگزار کنندگان این بازی ها در نوع خود جالب توجه بوده است.

گناوه از دیر باز با فوتبال زندگی کرده و بازیکنان بزرگی را پرورش داده است.روزگاری تیمهای قدیمی این شهر در قالب برزیل و آرژانتین به مصاف هم میرفتند و آنهایی که از گذشته این زمین تاریخی حرف میزنند می توانند گواهی باشند بر این ادعا که تیمی که لباس برزیلی ها بر تن میکرد ،حتی تیر دروازه اش هم زرد رنگ بود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.