سوژه روز:فرمانده تارتار ،شاید مورد توجه اسکوچیچ! انگیزه های متفاوت پورامینی در ابتدای ۳۰ سالگی

شناسه خبر: 28773
تاریخ انتشار: 13 آذر 1399

جدال استقلال و پیکان در هفته چهارم لیگ برتر که به تساوی بدون گل انجامید از همه لحاظ برای بوشهری ها جذاب بود.

قایدی ،دانشگر و کریم زاده در اردوی آبی ها و پورامینی و صالحی در ترکیب پیکان ،نشان از واقعیت غیر قابل انکار فوتبال بوشهر را دارد که در یک دهه اخیر بیشترین تولید فوتبالیست را داشته و اکنون در لیگ برتر صاحب ستاره های جذابی هستیم.

نبض میانه میدان پیکان و در کل ۹۰دقیقه بازی مقابل استقلال،یک چهره ویژه داشت! حسین پورامینی هفته قبل بخاطر ماجرای پنالتی بازی ذوب آهن مورد توجه قرار گرفت هر چند اگر یک بازیکن از سرخابی ها بود، رسانه ها توجه بیشتری به وی میکردند !

پورامینی در ابتدای راه “سی سالگی” حالا یکی از دونده ترین بازیکنان لیگ برتری است که تارتار به خوبی قدر او را میداند و انگار مانند ابراهیم صالحی “ژن” فوتبالی حسین و ابراهیم به پازل مربی گری مهدی تارتار بیشتر از سایر مربیان میخورد.حسین نود دقیقه مقابل هافبکها و مهاجمین استقلال یک بازی شجاعانه را انجام داد و حتی بارها روی او خطا شد تا مشخص شود هافبک دفاعی پیکانی ها در اوج پختگی فوتبالش قرار دارد.

آنگونه که خبر رسیده چشمان مربیان تیم ملی هم در ورزشگاه بازی خوب پورامینی را دنبال کرده اند و حتی سن و سال وی را مورد پرس و جو قرار داده اند.اتفاقی که می تواند زندگی این بازی کن دشتستانی را تحت تاثیر قرار دهد.آنهایی که از نزدیک با این فوتبالیست بدون حاشیه در رابطه هستند از زندگی آرام پورامینی به نیکی یاد میکنند و با قاظعیت می گویند سرحال بازی کردن حسین در زمین و میزان دوندگی او نتیجه خواب و استراحت خوبش خارج از مستطیل سبز است .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.