علی پیرزاده ، فوتبالیستی که حالا ملی پوش هندبال ایران است!

شناسه خبر: 28977
تاریخ انتشار: 22 آذر 1399

سرنوشت در ورزش همواره برای هر انسانی متفاوت دنبال شده است.دنیای حرفه ای اما شرایط دیگری دارد ولی با این وجود هر ورزشکاری مزد تلاش و سختی هایی را که متحمل می شود را میگیرد.

یک جوان خوش استیل و بلند بالا که عشق و علاقه اش مانند هر بوشهری به فوتبال از کودکی موج می زد و البته نقش پر رنگ پدر هم که از دروازبانان نامی بوشهری بود هم جالب توجه بوده است.امید پیرزاده اهوازی گلری با فیزیک مناسب در دهه شصت و هفتاد درون دروازه تیمهایی مانند شاهین،ایرانجوان و البته ملوان بوشهر خوش درخشید .او حالا در کسوت مربی گری هم فعالیت میکند اما سوژه گزارش ما فرزند او علی است که مانند پدر از فوتبال و گلری شروع کرد ولی حالا در هندبال یکی از ستاره های آینده دار این رشته ورزشی در تیم ملی جوانان ایران لقب گرفته است.

علی پیرزاده فوتبال را خیلی جدی گرفت و حتی در لیگ های کشوری هم شرکت کرد تا این که در مدارس به تیم هندبال مدرسه اش رفت.همان سال اول در رقابتهای جوانان کشور در بندرعباس شرکت کرد تا اینکه این چپ دست بوشهری دیده شد.

خودش در این باره میگوید:دو سال در تیم بوشهر و رقابتهای هندبال شرکت کردم تا اینکه پیشنهاد از تیمهای پرسپولیس بهبهان و زاگرس اسلام اباد غرب دعوت نامه رسید .در این میان تیم استان خودم هم که ستارگان دشتستان نام دارد پیشنهادی ارائه کرد اما قسمت این بود راهی پرسپولیس بهبهان شود.

 

پیرزاده اهوازی   ادامه داد:به اردوی تیم ملی نوجوانان چند بار دعوت شدم ام خط خوردم و حالا هم در اردوی تیم ملی جوانان ایران حضور دارم.در این سالها در اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران هم حضور داشتم و به همراه تیم ملی بزرگسالان ایران در چین مقام سوم را کسب کردیم.

این جوان بوشهری در مورد اتفاقات رقم خورده برای خودش حرفهای جالبی مطرح میکند:پدر و مادر همیشه کنارم بودند و در هر شرایطی به من کمک کردند.ابتدای کار پدرم به این دلیل که خودش فوتبالیست بوده دوست داشت در فوتبال ادامه دهم اما وقتی دید من در هندبال به رده ملی رسیدم،مثل همیشه پشتیبان من بود.مربیانی نظیر اقایان سیادتی و توحیدی در بوشهر به من کمکهای شایانی کردند.

منبع:روزنامه پیام عسلویه

 

پیرزاده افزود:اکنون ۱۹ ساله هستم و نامم در لیست ۲۰ نفره برای رقابتهای آسیایی قرار گرفته که البته ۱۸ نفر اعزام می شوند.تمام تلاشم این است که در لیست نهایی مسافران قرار بگیرم و نماینده شایسته ای برای بوشهر باشم.

این جوان بوشهری در خاتمه گفت:از نقش حسن حیدرپور به سادگی نباید بگذرم.از تمرین انفرادی با او لذت میبرم و همیشه قدردان این مربی خوب بوشهری خواهم بود.از اینکه برای رسیدن به آرزوهایم فوتبال را دوست داشتم خوشحالم اما حالا هم که در هندبال شرایط خوبی را بدست آورده ام همه تلاشم را خواهم کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.