هفته سوم لیگ برتر جوانان استان/شکست سنگین شاهین دیلم و سومین برد پاس بندرسازان

شناسه خبر: 2899
تاریخ انتشار: 02 مهر 1396

مرتضی خضری: هفته سوم  لیگ برتر فوتبال جوانان استان برنا لیگ هم به پایان رسید. شاهین دیلم که در هفته نخست ۴ گل و در هفته دوم ۵ گل دریافت کرده بود در این هفته ۹ بر ۱ در جم مغلوب مجتمع گاز پارس جنوبی جم شد. پیکان دیر از دومین میزبانی خود هم طرفی نبست و ۲ بر ۱ مغلوب امید اهرم شد. پیروزی برازجان هم در صف میزبانان مغلوب بود. این تیم در خانه با نتیجه ۱ بر صفر مغلوب توحید آبدان شد. سومین میزبان مغلوب این هفته هم پارس برازجان بود. شاگردان سید صادق موسوی در مقابل پاس بندرسازان گناوه ۲ بر صفر مغلوب شدند. پاس با این نتیجه به صدرنشینی خود ادامه داد.  آخرین بازی این هفته به دلیل نبود نیروی انتظامی انجام نشد . بنه‌گزی‌ها نتوانستند نیروی انتظامی را وارد استادیوم کنند تا تکلیف بازی این تیم با فجر صبای بوشهر را کمیته انضباطی مشخص کند.

در هفته سوم لیگ برتر جوانان استان بوشهر مجتمع گاز جم از ابتدای بازی تا انتها گل زد. این تیم که میزبان شاهین دیلم بود ۹ بر ۱ حریف دیلمی را شکست داد.

شاهین که با مشکل کمبود بازیکن روبروست در مقابل مجتمع گاز در همان دقابق اولیه با ضربه عباس پالیزدان دروازه خود را باز شده دید؛ شاهین گر چه خیلی زود این گل را پاسخ داد ولی در دقایق باقی مانده نیمه اول چهار بار دیگر مغلوب حمله‌وران مجتمع گاز شد. تنها گل شاهین را پدرام پیران به ثمر رساند. بعد از این گل بود که دروازه شاهین به صورت متوالی باز شد. کسری حسینی و عباس پالیزدان چهار بار در نیمه نخست دروازه شاهین را باز کردند. حسینی سه گل از چهار گل را به ثمر رساند. با آغاز نیمه دوم علی مرزبان برای بار ششم توپ را وارد دروازه شاهین کرد تا نماینده دیلم برای پایان بازی لحظه شماری کند. شاگردان مبارک صیداوی با سه گلی که محمدرضا رستمی، محمدعلی علیزاده و مهدی بهامین به ثمر رساندند پرگل‌ترین بازی هفته را رقم زدند.

در این بازی علیرضا مرزبان هافبک میانی مجتمع یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان زمین بود. مجتمع در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشت. مجتبی حیدری در آخرین نقطه دفاعی سد راه حملات دیلم بود.

شاهین شکست سنگینی را تجربه کرد ولی بازی هادی بهادری در این تیم به چشم می‌آمد.

پیکان دیر هم مانند شاهین دیلم تا این هفته امتیازی به دست نیاورده است. این تیم در سومین هفته میزبان امید اهرم بود که ۲ بر ۱ مغلوب شد. نیمه نخست این بازی با وجود حملات دو تیم تا آخرین دقیقه گلی در بر نداشت اما در دقیقه ۴۵ شاگردان محمدعلی میرزایی به یک ضربه پنالتی دست یافتند که این ضربه را علیرضا دردان به گل تبدیل کرد. در وقت‌های تلف شده نیمه اول و در حالی که همه منتظر سوت پایان نیمه نخست بودند توپ ارسالی بازیکنان امید در پشت مدافعین پیکان به مهرداد سپاسی رسید که این بازیکن نتیجه را مساوی کرد.

در نیمه دوم پیکان به دنبال گل برتری بود اما یک اشتباه در خط دفاعی این تیم باعث شد تا امید اهرم به گل برسد. این گل را مهدی جمهیری به ثمر رساند.

علیرضا نصاری هافبک دفاعی پیکان یکی از بهترین‌های این بازی بود.

محمد برزگری دروازه بان و حسین آریس دفاع میانی امید اهرم بهترین عملکرد را داشتند.

حیدر گرامی سرمربی امید اهرم در پایان این بازی گفت: ورزشگاه دیر از نظر امکانات در بدترین شرایط است و باید فکری به حال این ورزشگاه کرد تا امکان بازی در آن وجود داشته باشد.

حساس‌ترین بازی هفته را دو تیم پاس بندرسازان گناوه و پارس براجان انجام دادند. در ورزشگاه تختی برازجان شاگردان فضل‌اله صیادی شروع خوبی داشتند و زود هم به گل رسیدند. پرس سنگین میهمان در دقایق نخست باعث شد تا خط دفاعی پارس برازجان دچار اشتباه شود و توپ به سیدامیرحسین موسوی برسد. موسوی از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را برد و پس از جا گذاشتن مدافعان پارس اولین گل این بازی را به ثمر رساند. دقایقی بعد از این گل رضا حیاتی پاس بندرسازان را به گل دوم هم رساند. حیاتی که دو بازی گذشته را از روی نیمکت دنبال کرده بود در این بازی خوب ظاهر شد و اولین گل خود و دومین گل پاس بندرسازان را به ثمر رساند. در نیمه دوم تلاش بازیکنان پارس راه به جایی نبرد و این بازی با دو گلی که در نیمه نخست زده شد به پایان رسید.

پاس بندرسازان با سه بازی و سه برد صدرنشین لیگ برتر جوانان استان است.

پیروزی برازجان در ورزشگاه تختی برازجان مغلوب توحید آبدان شد تا هفته بد برازجانی‌ها تکمیل شود. این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود توحید به اتمام رسید.

در این دیدار توحید شروع خوبی داشت و فرصت گلزنی هم ایجاد کرد که بهترین موقعیت را میثم درویشی از دست داد. در ادامه توحید با گلی که دانیال زارعی به ثمر رساند پیش افتاد و با همین نتیجه راهی رختکن شد. در نیمه دوم شاگردان حبیب دویره برای جبران راهی میدان شدند اما خط دفاعی توحید روز موفقی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد تا امین حسین‌پور گلزنی کند. مهران ملاح، علی چترسفید و محمدرضا توکلی در خط دفاعی توحید آبدان سنگ تمام گذاشتند تا میهمان با سه امتیاز برازجان را ترک کند.

بهترین عملکرد را حسین کشتکار یار تعویضی پیروزی در میان بازیکنان برازجان داشت.

آخرین بازی لیگ برتر نوجوانان در هفته سوم هم انجام نشد. کارگر بنه‌گز و فجر صبای بوشهر برگزارکننده آخرین بازی هفته سوم بودند اما نیروی انتظامی به ورزشگاه نیامد تا ناظر این بازی هم اجازه انجام بازی را ندهد. تکلیف نتیجه این بازی را کمیته انضباطی مشخص خواهد کرد.

 

منبع”پاس خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.