ابراهیمی یکی از خوبهای شاهین مقابل ملوان +عکس

شناسه خبر: 29439
تاریخ انتشار: 10 دی 1399

در جدال ملوان انزلی و شاهین شهرداری که به تساوی یک بر یک انجامید برخی بازیکنان شاهین دور از انتظار ظاهر شدند و همین باعث شد تا مهدی کریمیان مربی تیم در مصاحبه بعد از بازی عنوان کند شاید سرمربی برخی بازیکنان تیم را دیگر نخواهد!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در این بازی که مهدی کریمیان دستیار کمالوند هم به ان اشاره کرد از برخی بازیکنان راضی نیستند یک نمره خوب باید به علی ابراهیمی جوان داد.ابراهیمی در این بازی شوتی را روانه دروازه کرد و همان شوت در نهایت منجر به گل شد . از طرفی با اعتماد به نفس بهتری نسبت به گذشته حمل توپ داشت،دریبل زد و در امور تدافعی بعد از رفتن دیو سالار به قلب دفاعی به خوبی عمل کرد.

ابراهیمی  بازیکن چپ پایی که فصل گذشته و از زمان آمدن میشو بیشتر و بهتر دیده شد محصول آکادمیک باشگاه شاهین شهراری است . بازی کردن او از همان ابتدای لیگ ،انگیزه های بیشتری به دیگر بازیکنان جوان بوشهری میدهد تا آنها هم برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنند.علی در این بازی از هنر دستانش هم به خوبی استفاده کرد و پرتاب های او روز سختی را برای ملوان و مدافعانش رقم زد.این بازیکن ۲۱ ساله در صورت ادامه همین روند می تواند در تیم ملی امید هم به میدان برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.