کاپیتان ایرانجوانی ها به سیم آخر زد:آقایان مدیر عامل و هیات مدیره این رسم تیمداری نیست!مگر بازیکنان با شورا یا شهرداری قرارداد دارند که منتظر کمک آنها باشند!شما نه تنها اشک خرمزی ،بلکه اشک بازیکنان را هم درآوردید

شناسه خبر: 29934
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1399

سجاد مشایخ مدافع و کاپیتان ایرانجوانی ها در گفتگوی اختصاصی با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر گفت:دیگر بس است و باید برای یک بار هم شده تکلیف ایرانجوان مشخص شود! اگر نهادی یا مسئولی در این استان هست که باید نظارت کنند ،پس ورود کنند تا این همه خون دل خوردن هواداران ما نیز تمام شود!

مشایخ ابتدا اینگونه توضیح داد:مردم و هواداران ایرانجوان باید بدانند که روز بازی مقابل شهرداری همدان چه بر سر ما آمده و اگر خواهش افرادی مانند سعید مفتخر،احمد چاهکوتاهی،خسرو قوسی ،سعید درویشی و امید امحمدیان {به عنوان نماینده هواداران}نبود ما بازیکنان وارد زمین نمیشدیم چرا که واقعا شنیدن این همه دروغ و وعده های پوچ بازیکنان را کلافه کرده است!

شب قبل بازی به ما وعده دادند که قرار است فردا سیصد میلیون تومان میان بازیکنان تقسیم شود و من شخصا بازیکن تیم را ساعت دوازده شب از کرمانشاه به حرکت درآوردم تا ظهر بازی که رسید کنار تیم باشد اما هیچ خبری از پول نشد ! به بازیکن چه ربطی دارد که هیات مدیره و مدیر عامل این همه اختلاف دارند ! این اتفاقات در باشگاه بزرگ ایرانجوان آبروریزی است و نمیدانم باید این حرفها را به چه کسی بزنم ،پس به مردم میگویم تا در جریان کامل ماجرا قرار بگیرند.

روز بازی و یک ساعت قبل از آغاز مسابقه اشک در چشمان سرمربی ما حلقه زده و ما به احترام شخص خرمزی و بزرگانی که تماس گرفتند به زمین رفتیم اما این رسمش نیست ! آقای وزیری عزیز مدیر عامل محترم و هیات مدیره اگر نمی توانید تیمداری کنید بروید تا عده ای دیگر بیایند ! این وضعیت زیبنده ایرانجوان نیست! بازیکنی که ابتدای فصل آوردید و قرارداد امضا کرد{چه بومی چه غیر بومی}روی این قرارداد اندک حساب کرده،اینها خانواده دارند که منتظر همین ده، بیست درصد واریزی باشگاه هستند اما این رسم تیمداری نیست!

 

مشایخ ادامه داد:می گویند شهرداری و شورا،این چه حرفی است! مگر بازیکنان ایرانجوان با شهرداری و شورا قرارداد بسته اند که منتظر پول از جانب آنها باشند.ایرانجوان و این همه املاک میلیاردی باید ثروتمند ترین تیم ایران باشد اما چند هفته است که فقط امروز و فردا میکنید ! مگر فوتبال بچه بازی است که برویم رشت بازی کنیم و تا روز بازی شهرداری همدان هیچ تمرینی انجام نشود! چرا با احساسات و زندگی بیست و اندی جوان بازی میکنید ،هیات مدیره ای که توان هزینه یک میلیون تومانی ندارد یا مدیری که نمیداند بازیکنان تیم با چه شرایط زندگی میکنند چه تاکیدی دارند بر ماندن،اگر ایرانجوانی هستید بروید تا گروه دیگری یا مجموعه دیگری بیاید شاید فرجی شود!

من فوتبالم را بازی کرده ام و ترسی از کسی هم ندارم ،اطرافیان تیم میدانند که در سه سال اخیر چگونه برای تیم تلاش کرده ام ولی مطمئن باشید بازیکنان چه بومی چه غیر بومی، تا پول نیاید دیگر در بازی حاضر نمی شوند!

 

کاپیتان ایرانجوانی ها در خاتمه این گفتگوی آتشین تصریح کرد:کادر فنی بومی داریم که همگی مورد احترام بازیکنان هستند ،خرمزی بنده خدا آبرویش را گذاشته اما اشک او را هم درآوردند و من هم اینجا اعلام میکنم نه تنها اشک مربی ،بلکه اشک ما را هم درآوردند و این رسم تیمداری نیست!  بعد از بازی به ما گفتند فردا ،اما امروز پنج شنبه هم هیچ خبری نشد !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.