انتظار منطقی گزارشگران بوشهری از کمالوند

شناسه خبر: 30000
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1399

در شرایطی که بازی تیمهای شاهین شهرداری و رایکا بابل در بوشهر به تساوی بدون گل انجامید ،در پایان بازی نکته ای ذهن گزارشگران بومی همیشه حاضر و زحمتکش در ورزشگاه مهدوی را به خود مشغول کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر و در حالی که در بازی های خانگی شاهین شهرداری تا کنون فراز کمالوند سرمربی این تیم در کنفرانس های خبری بعد بازی دستیاران خود را برای مصاحبه فرستاده است ،در پایان بازی مقابل رایکا هم مانند گذشته یکی دیگر کمکهای کمالوند و این بار محسن گلستانی مقابل خبرنگاران حاضر شد که البته ایرادی هم وارد نیست.

اما نکته ای که باعث ناراحتی و گلایه گزارشگران بومی شد اینکه سرمربی شاهین شهرداری برای گفتگو با خبرنگار و دوربین برنامه فوتبال یک که از تهران آمده بودند در حال گفتگو بود و همین مورد باعث شد تا جشنی پور مدیر روابط عمومی هیات فوتبال بوشهر و گزارشگران بوشهری انتظار داشته باشند تا سرمربی شاهین مقابل دوربین آنها هم قرار بگیرد!

فراز کمالوند که نشان داده یک مربی حرفه ای است و اتفاقا تجربه کارهای رسانه ای در سالهای گذشته هم در کارنامه دارد باید این مورد را در نظر داشته باشد که مردم و طرفداران شاهین دوست دارند حرفهای وی را به عنوان سرمربی تیم ببینند و بشنوند و قطعا صحبتهای او جذابیت های زیادی برای رسانه های بومی استان دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.