حاشیه نگاری دربی استان:سجده شکر سرمربی،حضور سه گزارشگر همزمان

شناسه خبر: 30231
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1399

دیدار تیمهای ایرانجوان بوشهر و امید گناوه از هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته دوم که با نتیجه ۱بر۰ به سود میزبان بوشهری خاتمه یافت حاشیه های زیادی هم در بر داشت که حاشیه نگاری خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر را در ادامه می خوانید.

ابتدای بازی بازار خوش و بش و ادای احترام داغ بود و نیمکت ایرانجوان به سمت نیمکت امید گناوه رفتتند.

ناظر مسابقه به شدت برای حضور نیمکت نشینان دو تیم سخت گیر بود !

سعید درویشی و دلو در ورزشگاه حاضر بودند و نظاره گر بازی بودند.ناظر بازی وقتی از دلو و پسرش درخواست کرد جای خود را عوض کنند {با احترام فراوان}امین مشایخ رو به ناظر گفت دلو نماد ایرانجوان است که ناظر هم با تاکیید گفت او نماد ایران ماست.

امیر تهمورثی کاپیتان امید گناوه ابتدای بازی به رسم مدت زمان حضورش در ایرانجوان ،با گل به سمت آنها رفت .

 

حمید نادری مهاجم برازجانی ایرانجوانی ها که یک گل زیبا را به ثمر رساند ،خوشحالی اش را با سرمربی تیمش تقسیم کرد.

 

امین کعبی مدافع سال گذشته و خوزستانی ایرانجوان که امسال راهی گناوه شده ،در دقیقه ۳۰ بازی مصدوم شد و جای خود را به امیر تهمورثی داد.

 

ژست های اعتراضی داور مسابقه که اهل سپیدان استان فارس بود هم در نوع خود جالب دیدیم!

 

حسین عبدالهی سرمربی امید در ترکیب اصلی تیمش یک بازیکن ۱۷ ساله که هنوز در حال تحصیل و مدرسه می باشد را به میدان فرستاده بود.محمد پورسلیم یکی از جوانان آینده دار فوتبال گناوه است.

 

حسین بازیاری مدافع تنگستانی ایرانجوان که معمولا در قلب خط دفاعی بازی میکند ،در این بازی به عنوان مدافع راست تیمش عملکرد خوبی را ارائه داد.

گشنی هافبک با تجربه ایرانجوانی ها که اتفاقا خیلی با انگیزه هم بازی میکرد ،در نیمه اول مصدوم شد تا خرمزی مجبور به تعویض او شود!

اعتراضات به داوری از سوی برخی نیمکت نشینان هر دو تیم جای تعجب داشت.

 

در شلوغی های پایان بازی ،یکی از اعضای تدارکات امید گناوه حرکت بچه گانه ای را مقابل دوربین خبرنگار ما انجام داد که با نکوهش و سرزنش سرمربی و سرپرست تیمش همراه شد .

خرمزی وقتی سوت پایان بازی را شنید روی چمن ورزشگاه سجد شکر به جا آورد .این اولین برد ایرانجوانی ها در فصل جدید بود.

حسین عبدالهی در مصاحبه بعد بازی مقابل دوربین ها برد رقیب هم استانی را تبریک گفت و نشان داد ظرفیت و پذیرش باخت را دارد .دکتر مزارعی بدنساز امید گناوه هم بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به سمت نیمکت حریف رفت و برد آنها را تبریک گفت .

 

در جایگاه خبرنگاران سه گزارشگر حاضر بودند که در نوع خود جالب توجه بود.شاهین بهرام نژاد در حال گزارش ضبطی برای صدا و سیمای مرکز بوشهر و دو گزارشگر بومی که برای پیج اینستاگرام هیات فوتبال و صفحه رسمی ایرانجوانی مشغول بودند.رفتار جالب توجه شاهین بهرام نژاد در پایان گزارش هر دو را باید ستود که آنها را تشویق به ادامه کار کرد و به عبارتی انگیزه داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.