هفته سیزدهم لیگ دسته اول/ شاهین شهرداری ۰ خیبر خرم آباد ۰/ شاهین سلطان تساوی در لیگ یک!

شناسه خبر: 30330
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1399

هفته سیزدهم لیگ دسته اول با هفتمین تساوی شاهین شهرداری این بار در خانه خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر نبرد ویسی سرمربی سابق شاهین شهرداری با فرازکمالوند در حالی برنده نداشت که هر دو تیم تا پیش از این بازی با شش تساوی رکورد لیگ یک را در اختیار داشتند.

در ابتدای بازی شاهینی ها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند که کمک داور مسابقه آن را آفساید اعلام کرد.در ادامه دو تیم در میانه های میدان برای گرفتن بازی تلاش زیادی داشتند اما نبود بازیکنان تاثیرگذار در خط حمله باعث شد تا نیمه اول سرد و کسل کننده به پایان برسد.در همین نیمه یک توپ به دست بازیکن خیبر برخورد کرد که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت!

فراز کمالوند که در این بازی شجاعیان را یک خط عقب تر برده بود و به رمضانی میدان داده بود ،دوست داشت از سرعت حسن پولادی که برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفته بود در کنار صدری  استفاده کند اما باز هم در خط حمله شاهین گلی به ثمر نرسید .

در نیمه دوم پرس از جلو توسط بازیکنان خیبر به خوبی انجام میشد و همین مسله باعث گردید در چند مورد بازیسازی شاهینی ها از خط دفاعی شکل نگیرد.سرمربی شاهینی ها رضا دهقان جوان را به جای رمضانی آورد و حمزه خضیراوی را به نوک حمله برد اما این مهاجم مانند بازی های گذشته تاثیرگذار نبود تا هفتمین تساوی فضل برای بوشهری ها در خانه رقم بخورد.

با کسب این تساوی شاهین شهرداری ۱۶ امتیازی شد و در مکان دوازدهم جدول قرار گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.