سجاد مشایخ کاپیتان ایرانجوان در یک گفتگوی جنجالی:من باند تشکیل داده ام؟یادشان رفته پارسال در رستوران {جاده قزوین} پول نهار تیم را نداشتند و من کارت کشیدم! من فرزند ایرانجوانم و فقط برایم این اسم مهم است نه افراد/ لطفا به ایرانجوان ورود کنند تا تیم نجات پیدا کند !

شناسه خبر: 24846
تاریخ انتشار: 30 دی 1398

سجاد مشایخ کاپیتان و بازیکن با سابقه ایرانجوانی ها در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر پیرامون اتفاقات چند روز اخیر این باشگاه حواشی جدیدی را مطرح کرد.

 

این بازیکن ابتدای صحبتهای گفت:من بچه این آب و خاک هستم و مدیون باشگاه بزرگی بنام ایرانجوان ،می خواهم مثل همیشه و صادقانه با مردم و طرفداران تیم صحبت کنم و قضاوت نهایی با آنهاست.برگردیم به ماجرای ۲۰۰ میلیون کمک شورای شهر که به تیم تزریق شد  .

مسئولان باشگاه در آن زمان که پول به تیم رسید از من خواستند که این پول میان بازیکنان غیربومی تقسیم شود و یک هفته بعد هم به بازیکنان بومی داده شود.اصلا فرقی میان بومی و غیر بومی نبود و انصافا رابطه بسیار خوبی بین بچه های تیم برقرار بوده و هست.در فاصله یک هفته مانده به بازی بوکان از بچه های بومی خواهش کردم که اجازه دهند این پول به غیر بومی ها داده شود و سپس ما بومی ها ..فردای آن روز از باشگاه باز با من تماس گرفته شد و من راهی باشگاه شدم .آنجا به من گفتند بچه ها را راضی کن تا این پول به غیر بومی ها تزریق شود و اسپانسری که گرفته ایم پول بدهد آن را به بچه های بومی می دهیم.همان موقع به آقایان وزیری {مدیر عامل و سرپرست} گفتم بچه های بوشهر گناه دارند و همیشه نباید مظلوم واقع شوند که در آن لحظه گفتند نگران نباش پول هست و اگر هم نیامد خودم پرداخت میکنم یا در نهایت پولی نرسید تیم را رها کنید!

 

کاپیتان ایرانجوان ادامه داد:من و به همراه بچه های تیم راهی تهران شدیم و بازیکنان بومی را با خواهش و تمنا راضی کردم که به خاطر دل این هواداران هم که شده این موقعیت را درک کرده و قبول کنید به تیم کمک کنیم.انصافا بچه ها حرمت من را نگه داشتند و اولین پول به بچه های غیر بومی داده شد که انصافا هم حقشان است و ما هم خوشحال که حداقل بخشی از مشکلات حل شده است اما حرف بچه ها این بود که سجاد ،حرفشان واقعا برای یک هفته اعتبار دارد ؟ من هم قول دادم که آره…در تهران و پس از بازگشت از بوکان همه ما منتظر دریافتی بودیم که هیچ خبری نشد..پنج شنبه هم گذشت …بچه ها به شدت ناراحت و ما همچنان منتظرعملی شدن وعده سرپرست تیم مبنی بر رسیدن پول اسپانسر بودیم ،شنبه هم رسید و هیچ خبری نشد..همانجا به بچه ها گفتم احترام من و سرمربی تیم را گذاشتید اما از این اینجا به بعد هر جور خودتان دوست دارید رفتار کنید..

 

مشایخ افزود:من همان جا اعلام کردم دیگر ماندن در تهران ماندن جایز نیست و باید بروم.دیدم همه بازیکنان هم قصد بازگشت به بوشهر را دارند و حتی خیلی ها پول بلبط هواپیما هم ندارند.جوان باشگاه ما با کم رویی به من گفت پول بلیط ندارم و چگونه  به خانه ام برگردم.

از جیب شخصی خودم ۱۰ بلیط گرفتم تا بچه ها حداقل به خانواده هایشان برسند .در بازگشت از بوشهر من و رامین دهقانی ما را صدا زدند. به دفتر آقای باستین رفتیم و آنجا به ما اعلام شد وزیری مدیر عامل باشگاه می گوید من چک شخصی خود را خواهم داد تا هفته اینده پاس شود.من قبول کردم و گفتم به حرمت مردم و طرفداران ما راهی تهران خواهیم شد تا حداقل تیم وارد زمین همدان شود اما لطفا چک آقای مدیر عامل را قبل از پرواز به ما بدهید.اعلام شد حتما این کار را خواهیم کرد و نگران نباشید.در همان دفتر گفتم ما فقط دغدغه خودمان را نداریم و باید چک کادر فنی ما هم داده شود چرا که آنها هم کم زحمت نکشیده اند.باید به هواداران بگویم که بازیکنان غیر بومی معرفت به خرج دادند و هر کدام مبلغ بین دو الی سه میلیون تومان کم کردند تا بازیکنان جوان تیم هم در آینده پولی دریافت کنند.پس بدانید چه جوی خوبی میان بازیکنان برقرار بوذه و از این بابت جای نگرانی نیست.

 

کاپیتان ایرانجوان تاکید کرد:شب قبل از پرواز هواپیما منتظر رسیدن چک بودیم.ساعت ۹ در فرودگاه به ما گفتند چک آقای وزیری در تهران دست عطا وزیری است اما چک کادر فنی صادر نشده ! چک را دیدم تا چک بانکی است که قبلا . ..در فرودگاه گفتم من به عنوان نماینده بازیکنان روی نگاه کردن به بچه ها را ندارم و لطفا چکی را بدهید که مشکل بازیکنان حل شود!در فرودگاه بوشهر گفتند این چک ضمانت است و در اینده پولی به حساب بچه ها ریخته می شود.

 

بازیکن ایرانجوان در مورد اینکه مسئول باشگاهش عنوان کرده مشایخ بازیکنان را هوایی کرده اینگونه توضیح داد:دستشان درد نکند ،من تا کنون یک ریال دریافتی بابت این فصل نداشته ام،حتما این است پاسخ منی که سالها برای تیمم زحمت کشیده ام! من می خواهم تیم را نابود کنم؟ من که یک ریال امسال دریافتی نداشته ام قصد بر هم زدن تیم را دارم؟ نه دوستان، من پیرو مکتب زنده یاد ناصر خرسند و کریم تاجدینی هستم و تا زنده هستم ایرانجوانی ام ،یادشان رفته با خواهش و تمنا بازیکنان را جمع کردم و از خود آبرو گذاشتم تا تیم راهی تهران شود.

بازیکن جوان باشگاه من تا کی باید دروغ بشنود،تا کی باید وعده بشنود..یعنی ایرانجوان نباید بالاخره درست اداره شود ،باشگاهی با این قدمت که این همه بازیکن بزرگ به فوتبال ایران داده تا کی باید این مدلی اداره شود؟آنهایی که از نزدیک کنار تیم هستند در جریان هستند که از حق زن و بچه ام زدم تا برخی مشکلات کوچک تیم حل شود.از ایرانجوان بزرگتر وجود ندارد ،یادشان رفته پارسال در رستوران و جاده قزوین پولی نداشتند رفتم مقابل صندوق کارت کشیدم…منی که پول اسختر بازیکنان را دادم..منی که امسال برای خوابگاه وسیله خریدم..منتی ندارم فقط برای باشگاه و به احترام هواداران انجام دادم اما این رسمش نیست یک نفر به من بگوید تو تیم را بر هم زدی!

کاپیتان ایرانجوان گفت:تا کی به بچه ها وعده بدهم،بازیکنان اکنون از من گله دارند می گویند تو به ما گفتی وگرنه ما این وعده را قبول نداشتیم.

در نیم فصل اول با آرامش تیم شکل گرفت اما همین ها باعث شدند نصرالله باستین که همه جوره کنار تیم بود ،عطای کار را به لقایش بخشید .دست باستین و قنبری درد نکند که یک نیم فصل همه جوره تیم را ساپورت کردند اما رفتارهای آقایان باعث شد تا باستین هم از فوتبال فرار کند!من دوست دارم ایرانجوان بازی نکند؟دو سال سقوط را این هواداران دیدند و اشک ریختند کافی نیست؟من روی بازار رفتن نداشتم چون دو سال سخت بر ایرانجوان گذشت اما حالا این آدمها که همه هواداران هم آنها را می شناسند می گویند تو می خواهی تیم را نبود کنی؟نه این رسمش نیست و شکر خدا هواداران واقعی ایرانجوان همه مسائل را به خوبی میدانند…

 

مشایخ در ادامه این مصاحبه تاکید کرد :برای من فرد مهم نیست و تنها ایرانجوان مهم است.تا ابد ایرانجوانی ام اما ای کاش تکلیف ایرانجوان روشن شود.سهامدار پیشکسوت و هوادار یکی شوند تا تیم نجات پیدا کند.امروز باید در همدان باشیم اما بغض کرده از بدقوی ،وعده و دروغ در خانه هایمان نشستیم تا شاید یک نفر به داد ایرانجوان برسد!

 

وی در خاتمه عنوان کرد:بازیکنان غیر بومی بسیار با معرفتی داریم که آنها هم دل پری دارند و باید تشکر کنم از آنها ،مشکل ایرانجوان همانجایی است که همه میدانند.اصلا پول نباشد فدای سر هوادارانمان و بازی میکنیم اما با صداقت حرف بشنویم .صداقت در این سالها حلقه مفقود شده ایرانجوان است و امیدوارم زودتر تکلیف تیم مشخص شود.من دست هوادار،دست پیشکسوتان و دست امثال دلو درویشی را می بوسم اما لطفا یک نفر تیم را از این وضعیت نجات دهد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.