آقا معلم دشتی و یک تیم با انگیزه در لیگ سه که حالا صدرنشین است+عکس

شناسه خبر: 30480
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1399

این هفته ها تیمی از شهر خورموج در لیگ دسته سوم کشور طعم صدرنشینی را چشیده که می تواند یک شهرستان را از فوتبال سیراب کند و جوانان این منطقه را امیدوار سازد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سید احمد موسوی مربی بومی و موفق پرسپولیس خورموج با عده ای جوان گمنام در لیگ دسته کار بزرگی کرده و دوست دارند شانس صعود به مرحله بعد را تجربه کنند. بازیکنان این آقا معلم و کارمند آموزش و پروش دشتی را شاید کسی نشناسد اما هنر او کار کردن با همین بازیکنان جوان و گمنام بومی است که شاید از همین حالا نگاه دیگر تیمهای استان هم به آنها جلب کرده باشد.موسوی از نسل مربیانی است که به تازگی دیده شده و می خواهد نشان دهد این استان در عرصه مربی گری هم حرفهایی برای گفتن دارد البته اگر برخی مدیران اجازه دهند!

روزگاری ایرانجوان خورموج در لیگ دسته دوم با خانواده منفرد و بهنام ابولی سکوهای ورزشگاه کوچک خورموج را پر میکرد و حالا بعد از چند سال یک تیم بومی و جوان که همگی از بچه های جویای نام استان هستند روند خوبی را استارت زده و چه خوب است مسئولین شهرستان به یاری آنها بروند و با بودجه ای هر چند اندک شاید یک سهمیه مهم برای آینده همین جوانان دشتی در لیگ دو باز هم محقق شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.