پیگیری یک سوژه در فوتبال پایه: یک طرف هزینه های ورودی،یک طرف هزینه های برگزاری!

شناسه خبر: 30751
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1399

در هفته های اخیر رقابتهای مختلف فوتبال پایه در استان بوشهر از سر گرفته شده و لیگهای مختلف قرعه کشی شدند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در این میان برخی تیمهای  شرکت کننده اعتراضاتی نسبت به شرایط و بخصوص مبالغ ورودی داشته و دارند.

به عنوان مثال برای رده رقابتهای لیگ برتر نوجوانان استان بوشهر ،مبلغ ورودی این بازی ها چهار میلیون تومان اعلام شده که در این وضعیت اقتصادی برای تیمهای مختلف ،مبلغ زیادی است!

اعتراضات برخی تیمها در فضای مجازی باعث شد تا با حسین مرادی دبیر هیات فوتبال استان بوشهر در این باره تماس گرفته و نظرات وی را جویا شویم.

مرادی ابتدا گفت:واقعیت این است که اجباری برای برگزاری بازی ها در این وضعیت کرونایی نبود و می توانستیم مثل استانهای فارس یا کرمان هیچ مسابقه ای را در رده پایه برگزار نکنیم.راغب بودن اکثر باشگاهها در این مورد ما را مصمم کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت قرعه کشی بازی ها و برگزاری برویم.این را باید در نظر بگیریم که شرایط زمینها و رختکنی که وضعیت بهداشتی آنها مطلوب باشد هم زیاد مساعد نبود و نیست!

وی ادامه داد:مسابقات کشوری در همه رده ها آغاز شده ،این را در نظر بگیرید که رقابتهای استانی بزرگسالان و زیر گروهها هم اضافه شدند تا در این تایم اندک بتوانیم میزبان بازی های کشوری باشیم.ناگفته نماند تنها دو زمین ورزشگاه شهید بهشتی شرایط برگزاری بازی های فوتبال پایه کشوری را دارند که به تازگی زمین هوایی هم مجوز گرفته است.

 

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد:هزینه های کلی از جمله رقابتهای فوتبال که بر عهده برگزار کنندگان می باشد حداقل بیست درصد اضافه شده است،در نظر بگیرید هزینه آمبولانس ۶۰۰ هزار تومان،نیروی انتظامی ،خرید الکل . مواد ضد عفونی و گندزدایی رختکن ها ،ایاب و ذهاب عوامل برگزاری از شهرستان های مختلف برای برگزاری بازی ها،توپ جمع کن  و برانکارد را هم از یاد نبرید .تازه هزینه کرایه زمین و عوامل هیات فوتبال و حتی پخش زنده بازی ها از طریق فضای مجازی را هم اضافه کرده ایم.

مرادی در خاتمه گفت:شرایط سخت اقتصادی باشگاهها و تیمها را در نظر گرفته ایم و با صراحت می گویم با این شرایطی که ما برگزار میکنیم هزینه ها در استانهای دیگر حداقل یک و نیم برابر بیشتر از ما می باشد .درست نیست زیر بار مسولیت شانه خالی کرد و مثلا بازی را بدون رعایت پروتکل و آمبولانس یا نیروی انتظامی برگزار کرد تا هزینه ها کم شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.