محمد دمشقی مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری:شرایط دور دوم بازی ها بسیار حساس است،تماشاگر ما فقط تشویق کند

شناسه خبر: 8403
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396

 محمد دمشقی در گفتگویی در خصوص شرایط کنونی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت : شرایط دور دوم رقابت ها بسیار حساس است و تیم ها از لحاظ فنی فاصله کمی با هم دارند و هر بازی برای خودش یک فینال هست و ما هم از مجموعه مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان تا هواداران مشتاق برای هر بازی با تمام توان و متحد حاضر می شویم.

 

دمشقی ادامه داد : خوشبختانه به لطف خدا و درایت کادر فنی ، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران با ارائه بازی های منطقی بهترین نتایج ممکن کسب کرده ایم که قطعا با همین انگیزه بالا در ادامه راه و فصل برای صعود تلاش خواهیم کرد

 

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بیان داشت : بدون شک هواداران رکن اصلی باشگاه هستند و حمایت های همیشگی آنها نقش مهمی در موفقیت ها داشته اما باید توجه داشته باشند و اجازه ندهند عده ای انگشت شمار جو ورزشگاه را با بکار بردن الفاظ ناشایست آلوده کنند.

 

وی تصریح کرد: قطعا در برابر افرادی که بخواهند با بی نظمی و جوسازی روند موفقیت تیم را با خلل روبرو کنند خواهیم ایستاد و آنها را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

 

او گفت : ضمن تقدیر و تشکر از هواداران واقعی و دلسوز درخواست داریم بازیهای آینده را پرشورتر و پر تعدادتر در ورزشگاه حضور یابند و با احترام به داوران و تیم حریف ، ۹۰ دقیقه تیم خودشان را تشویق و از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند/ سایت رسمی باشگاه شاهین شهرداری

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.