روز پر ماجرای فوتبال بوشهر:کمالوند رفت و استقلال را تمرین داد!هیات مدیره شاهین شهرداری تازه به فکر مخالفت افتاد!

شناسه خبر: 31120
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1399

ماجرای حضور فراز کمالوند در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خاتمه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر فراز کمالوند در حالی چهارشنبه شب بوشهر را ترک کرد که همگان از پیوستن او به فرهاد مجیدی مطمئن بودند و در حالی که سرمربی شاهین شهرداری در حال تمرین دادن استقلالی ها بود ،از هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری خبری بیرون آمد مبنی بر مخالفت با جدایی کمالوند اما گویا دوستان خبر نداشتند سرمربی انها در حال تمرین دادن تیم پایتخت می باشد!

طی دو سال اخیر ضعیف ترین تصمیمات مدیریتی در سطح باشگاه بوشهری گرفته شد از سقوط به لیگ دسته اول با کمترین امتیاز ممکن گرفته تا حضور ۵ سرمربی در یک فصل برای شاهین شهرداری که گواه خیلی از مسائل بود!

فوتبال بوشهر آنقدر ستاره و بازیکن خوب در سطح اول ایران ،آسیا و حتی دنیا دارد که وقت آن رسیده در تربیت و پرورش افراد بزرگ هم تلاش دو چندانی شود!

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خبر مورد اشاره را تایید کرد. گویی قرار است جدایی طرفین در سایه تفاهم و دوستی صورت گیرد.

اهالی فوتبال همواره عادت داشتند فراز کمالوند را به عنوان سرمربی در تیم های مختلف ببینند. این مربی باتجربه که در گذشته هدایت تیم هایی مثل تراکتور، نفت آبادان، استقلال اهواز، پارس جنوبی جم، گسترش فولاد و… را برعهده داشته، حالا با روی کار آمدن فرهاد مجیدی در استقلال به عنوان مدیرفنی این تیم بزرگ پایتخت منصوب شده است.

کمالوند در شرایطی به عنوان مدیرفنی استقلال کارش را شروع کرده که از سال ها قبل رابطه نزدیکی با مجیدی داشت و حالا به عنوان یک دوست در کار فنی نیز کمکش خواهد کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.