گزارش روز:انتظاری معقول و منطقی از مهدی تارتار،بومی های با کیفیت را ببیند!

شناسه خبر: 10113
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1397

خبر جدا شدن بازیکنان متعدد از پارس جنوبی جم این روزها همه را نگران کرده است تا جاییکه جذب رحمان احمدی ۳۷ ساله و البته با تجربه فعلا نمی تواند مسکنی آرامبخش باشد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حال و هوای فصل نقل و انتقالات لیگ های مختلف فوتبال ایران،پارس جنوبی جم تنها نماینده لیگ برتری استان بوشهر که فصل گذشته بدون تردید پدیده لیگ لقب گرفت ،شرایط ویژه ای را پشت سری میگذارد. جدایی ابراهیم صالحی ،علی دشتی،امید سینک،محمد طیبی،محسن فروزان،فرشاد محمدی مهر و احتمال زیاد میثم تیموری تا این لحظه قطعی است و باشگاه باید برای جایگزین کردن آنها بازیکنان با کیفیت و خوبی را جذب کند.

 

فصل پیش بازیکنان گرانقیمتی مانند سالاروند، زبیدی،اومانیا و حتی نانگ نتوانستند به آن شکل ممکن کیفیت گذشته خود را نشان دهند اما بازیکنان بومی مانند صالحی ،پورامینی و دشتی بدوت اندکی تعارف بهترینهای تیم لقب گرفتند این در حالی بود که قیمت این سه بازیکن با کیفیت روی هم به اندازه قراردا ابتدایی بازیکنی مانند طیبی نبود!

 

بر هیچ کس از جمله مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم پوشیده نیست که استان بوشهر زنجیر وار بازیکنان با کیفیت و خوب را در طول یک دهه اخیر به فوتبال ایران تحویل داده است.اصلا نیاز نیست نامی برده شود و قراردادهای سنگین بازیکنان بوشهری از سراسر استان در تیمهای بزرگ را به راحتی می تواند گواه این ادعا دانست! در حالی که ریزش بازیکن از ترکیب اصلی پارس جنوبی جم را این روزها شاهد هستیم ،منطقی و عقلانی است کادر فنی باشگاه پارس جنوبی جم نیم نگاهی به بازیکنان خوب استان که در تیمهای خوب لیگ برتری و حتی لیگ یکی شاغل هستند انداخته و حق آنها را بدهند.

 

دانیال ماهینی با سابقه قهرمانی در لیگ برتر،حضور در اردوهای مختلف تیم ملی در دو سال اخیر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا با ۲۴ سال سن می تواند یکی از بومی های با کیفیت لیگ باشد که بتواند به نماینده استان کمک کند.

 

سلمان بحرانی هافبک مقتدر دو فصل گذشته استقلال خوزستان که با پایان یافتن قراردادش بازیکن آزاد محسوب می شود.سلمان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و گل هم زد و همواره در طول دو فصل اخیر یکی از بهترین های تیمش  بوده است.

 

امین مشایخ یکی از تکنیکی ترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال بوشهر که با پایان یافتن خدمت سربازی اش اکنون می خواهد خودی نشان دهد.این تکنیکی ریز نقش که روزگاری از علی رضا منصوریان و استقلال هم پیشنهاد داشت بدون تردید ارزش یک بازیکن فوتبال را دارد به شرط آنکه دیده شود!

 

شاهرخ غلامرضاپور مهاجم و وینگر با کیفیت فوتبال استان که هنوز هم مشخص نشد چرا فصل گذشته از نگاه تارتار خط خورد و مجبور شد در واپسین روزها راهی لیگ دسته اول شود.این دشتستانی فصل موفقی را در مس کرمان سپری کرد و گلهای حساسی را برای کرمانی ها به ثمر رساند.

 

انبوهی بازیکنان جوان و با کیفیت در تیمهای ایرانجوان و شاهین هم حضور دارند که هر کدام می توانند ستاره های جدید فوتبال ایران باشند.فوتبال استان ما حالا به راحتی آب خوردن بازیکن تاپ و خوب به استقلال و پرسپولیس می دهد.یک روز حسین ماهینی،روز دیگر مهدی طارمی،یک روز مهدی قائدی و روز دیگر محمد داشنگر ….حساب دیگر بازیکنان ارزشمند استان هم جداست که هر کدام در تیمهای مختلف عصای دست مربیان بزرگ فوتبال ایران هستند.کیفیت و قیمت بازیکنان بومی برای پارس جنوبی جمی که چوب حراج بر ستاره هایش خورده می تواند چاره ساز باشد به شرط آنکه آنها را با احترام صدا کرده و در خواست کنیم در تیمهای استان درخشش داشته باشند تا تماشاگر فهیم ما نیز از دیدن فرزندان استانش لذت ببرد!

 

لطفا اگر قرار است پولی بیخود و بی جهت برای بازیکنان سکونشین و نیمکت پر کن داده شود حداقل به بومی ها داده شود تا فردا روزی حسرت نخوریم،این مثال تنها برای پارس جنوبی جم نیست و همه تیمهای استان باید درس بگیرند! اتفاقی که قبلا در تیمهای پر طرفدار شهر بوشهر بارها و بارها افتاده و درس عبرت نگرفتند!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.