تساوی که شاید یک هشدار جدی برای پارس جنوبی جم باشد،این همه مصاحبه لازم است؟!

شناسه خبر: 3115
تاریخ انتشار: 07 مهر 1396

پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر در لیگ برتر، بدون شک پدیده هشت هفته گذشته فوتبال ایران بوده که توانسته توجه رسانه های کشور را به سمت این تیم خوب جلب کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در اینکه مهدی تارتار و شاگردانش تا اینجای لیگ و با توجه به صدرنشینی آنها در پایان هفته هشتم،شایسته تقدیر و احترام ویژه ای هستند هیچ تردیدی نیست و باید هم مورد ستایش قرار بگیرند اما یک نکته مهم در بازی پارس جنوبی جم مقابل پدیده مشهد به چشم آمد که باید متذکر شد.

 

به مصاحبه های دو هفته اخیر بازیکنان صدرنشین جدید و پدیده این روزهای فوتبال ایران دقت کنید،آیا این همه مصاحبه و در تیر رس رسانه ها قرار گرفتن خوب است؟ به جرات می گوییم برخی بازیکنان پارس جنوبی جم مصاحبه های آنها بیش از انگشتان یک دست در طول یک هفته شده که این یک هشدار جدی است برای تیمی که قصد بزرگی در فوتبال ایران را دارد.

 

مهدی تارتار و تیمش باید این مهم را متوجه باشند که اگر قرار است این موفقیت بزرگ استمرار داشته باشد ، تمرین و ارائه بازیهای خوب از انجام این همه مصاحبه با رسانه های مختلف کشوری بهتر است.بازی مقابل پدیده و کم اثر شدن برخی چهره های تیم تارتار که معمولا بازی های خوبی را ارائه میدادند ،می تواند گواه خوبی بر مطرح شدن هشدار ما باشد.

 

سرمربی پارس جنوبی جم در طول دوران حضورش در این شهر،نشان داده مربی باهوشی است که برای ادامه راه لیگ تدابیر خاصی می اندیشد ، شاید در این فکر باشد که بازیکنانش به جای روی جلد رفتن و تیتر شدن ،باید در زمین حرفشان را بزنند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.