عبدالله ویسی پس از تساوی خانگی مقابل اروند خرمشهر مطرح کرد:شاهین را لیگ برتری بدانید!در صحنه گل حریف داور مسابقه اشتباه کرد

شناسه خبر: 17997
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1397

عبدالله ویسی شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر کارون اروند خرمشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار بازی روان و زمینی همراه با پاس های متعدد از سوی بازیکنان شاهین بوشهر ارائه شد ولی شرایطی بازی به نحوی پیش رفت که مردم نگران هستند ولی به مردم قول می دهم که تیم شاهین لیگ برتری می شود.
وی بیان کرد: در این راه مگر اتفاق خاصی بیفتد که مانع لیگ برتری شدن شاهین شود که نمی گذاریم چنین اتفاقی رخ دهد.
سرمربی شاهین بوشهر اظهارداشت: اکنون شرایط بازی های لیگ یک نیز به گونه ای است که تیم های بالا و پایین جدول استرس داشته و نمی توانند کار خود را بخوبی در زمین انجام دهند.
ویسی در ارتباط با بازی تیم های شاهین و اروند خرمشهر نیز گفت: در این دیدار حریف با وجود ۱۰ نفره شدن بسیار تلاش کرد تا در نهایت موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند از این بازی شد.
وی اظهار داشت: با این وجود شاهین می توانست برنده بازی برابر کارون اروند خرمشهر لقب بگیرد.
ویسی گفت: در این بازی بازیکنان حریف در صحنه های زیادی بازی را از جریان انداخته و سرعت بازی را گرفتند .
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز ادامه داد: در صحنه منجر به گل کارون اروند خرمشهر تصمیم داور اشتباه بود و این صحنه خطا و یا برخورد توپ با دست بازیکنان شاهین نبود.
ویسی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: با توجه اینکه مس رفسنجان و شاهین بوشهر در جریان فصل در یک هفته بصورت مشترک با قرعه استراحت مواجه هستند انتظار داریم این بازی به بازی هفته آخر موکول شود تا در هفته پایانی این دو تیم استراحت نداشته و احتمال وقوع مسائل غیرفوتبالی در روند نتیجه گیری تیم های لیگ یک کاهش یابد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.